LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Multi-jackpot-kansspel
Multi-jackpot-kansspel
Ik kreeg bericht uit Losser dat ik de jackpot van 1500 euro heb, op te halen op een dagreis. Normaal gooi ik dit soort post meteen weg omdat de adder onder het gras heb gevonden. Deze keer kan ik geen adder vinden. Heeft iemand hier ervaring mee of iets dergelijks ontvangen?
Re: Multi-jackpot-kansspel
Ik ken deze niet, maar zou wel voorzichtig zijn. Misschien zijn ze er wel op uit dat u uw huis verlaat om het vervolgens leeg te halen.
Nu ik zou er zeker niet op reageren. Hoe kun je nu een prijs hebben gewonnen als je nergens aan mee doet? Ze geven heus niet zoveel geld voor niets weg, ik zou dat zeker niet vertrouwen, dus advies: toch weggooien die onzin!!
wij hebben ook bericht gekregen van multi jackpot kansspel dat wij ook 1500 euro hebben gewonnen. Wij zijn nagegaan of het ook ingeschreven staat bij de kamer van koophandel. Dit is niet het geval. Ook hebben wij via het postcode gezocht. Er is helemaal niets bekend over dit kansspel. Wij weten eigenlijk ook niet wat we hier mee aan moeten. Misschien kan het team van RADAR ons meer informatie geven.Of op onderzoek uitgaan.
Vriendelijke Groet Gelina
Vriendelijke Groet Gelina
In de eerste instantie heb ik verzuimd mijn gebruikersnaam te vermleden. Bij deze dus. Zoals het nu lijkt zit er dus toch een adder onder het gras. Te meer omdat er onderaan ded brief staat dat de gerechtelijke weg is uitgesloten. Dus toch maar geen vertlofdag opofferen om de"jackpot" op te halen. Ik ben bebieuwd wat jin doet Gelina. Wanner had jij je prijs op moeten halen? Ik op 19 april in de Witte Bergen.
Groet
Geale
Groet
Geale
Wij moesten het op 24 april ophalen. Ook stond er in de brief dat wij vorig jaar niet gereageerd hadden op hun brief ivm de prijs.
Komt dat je ook bekend in de oren voor?? Ben benieuwd naar je antwoord.
Groeten Gelina
Komt dat je ook bekend in de oren voor?? Ben benieuwd naar je antwoord.
Groeten Gelina
Inderdaad. Ik zou vorig jaar niet op een eerdere aankondiging gereageerd hebben. Volgens mij heb ik nooit eerder iets van hun gehoord. Ik weet genoeg. Het is dus weer een valstrik om je ergens in te luizen. Nog bedankt voor je reaktie Gelina.
Afgelopen dinsdag (30-03-2004) overkwam mij hetzelfde. Ook ik heb 1500 euro gewonnen en moet ik 5 mei afhalen in de witte bergen.
Ook vertelden ze me dat ze mij vorig jaar juni hierover al hebben geinformeerd, maar dat de brief retour was gekomen bij hen.
Maar goed, ik weet al niet anders. Krijg zoveel post waarbij beloofd werd dat ik duizenden euros heb verdiend............goed voor den welbekenden prullenbak.
Toch erg dat dit allemaal maar ongestraft kan en mag.
Ook vertelden ze me dat ze mij vorig jaar juni hierover al hebben geinformeerd, maar dat de brief retour was gekomen bij hen.
Maar goed, ik weet al niet anders. Krijg zoveel post waarbij beloofd werd dat ik duizenden euros heb verdiend............goed voor den welbekenden prullenbak.
Toch erg dat dit allemaal maar ongestraft kan en mag.
Hallo allemaal, ook ik heb vandaag zo'n leuke brief gekregen, en begon echt wel te twijfelen of dit waar zou zijn. Het klonk erg serieus, maar tegelijkertijd ook een raar afgewerkt bladje, scheef gedrukt, rare antwoord kaart. Aangezien ik gisteren Radar heb gekeken, schoot mij te binnen dat ze op internet een forum hebben, en of ik hier misschien duidelijkheid zou krijgen. En nou dat heb ik. Gelukkig dank zij jullie reakties ben ik er niet ingetrapt, (want eerlijk gezegd had ik die 1500 euro graag opgehaald) Maar ik hoop nog wel eens iets te horen van iemand die er wel naar toe is geweest, en die naar ervaringen ben ik erg benieuwd. Ze moesten dit verbieden.
Omdat het de brief waarin we 1500 euro hadden gewonnen mij wel erg nieuwschierig maakte en niemand me in het forum kon vertellen wat er zou gebeuren, heb ik me opgegeven voor de reis naar recreatiepark de Witte bergen. Het bleek om 2 verkoopshows te gaan met een opbouw, eerst aardig, daarna steeds agressiever. Dit duurde van half 11 tot 4 uur! Op het moment dat je reageerde op wat er gebeurde kwam er iemand bij je staan om je "tot orde" te roepen. De prijzen die we zouden krijgen hadden allemaal een addertje onder het gras (de beloofde 1500 euro bleek een verkoopshow bij Berlijn te zijn waar ik heen mocht met nog max. 9 personen voor 25 euro pp). Uiteindelijk zijn we met 1kg worst (ipv de beloofde 10kg) naar huis gegaan omdat we verder niets hadden gekocht..... We hebben erg veel plezier gehad mede dankzij onze buren die ook deze prijs hadden gewonnen, maar recreatiepark de witte bergen hebben we niet gezien!