LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuw skl callcenter nieuw

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.

wie is er no meer lastig gevallen door skl

post
0
Geen stemmen
telefoon
2
100%
pc
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 2

harald
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2004 20:55

nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door harald »

:twisted: ben gebeld door een skl oplichter dat ik weer mag meespelen, maar heb nog nooit mee gedaan ..dus mensen veel plezier ze hebben een callcenter dus ze bellen je nu plat in plaats van een mailing via de post.hoe komen ze aan onze nummers ben niet eens geregistreerd het is mijn partner haar nummer en toch wisten ze precies wie ik was

BART-JAN

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door BART-JAN »

hoi mensen....
Ik lkees net dat mailtje over de skl?????
Hoe kom je er in godsnaam bij dat dat oplichters zijn????
Mijn vader woont in duitsland en vopor de duitsers is de skl net zo gewoon als bij de nederlanders de staatsloterij.....
Hij en ik spelen al jaren mee!!! En we verliezen natuurlijk regelmatig dat heb je met loterijen...Maar veel regelmatiger als bij nederlandse loterijen winnen we wat...
Afgelopen editie van 6 maanden heb ik met mn broer 1650 euro winst!!
En dus.......zijn het geen polichters!!!!
Wellicht heb je te vluig een conclusie getrokken en een vergelijk gemaakt met duitse lotto of nederlandse criminele bedrijfjes die valse loten en/of gecombineerde loten aan bood...
Wellicht willen er mensen geageren!!!
[email protected]

Gast

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door Gast »

Loterijen die in NL worden aangeboden dienen een Nederlandse vergunning te hebben en dat heeft SKL niet. *****, leren jullie het dan nooit? Gewoon blijven meedoen, lijkt me het beste voor iedereen :roll:

harald
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2004 20:55

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door harald »

:shock: degene die de skl in nederland verkopen zijn nederlanders met een criminele inslag :evil: :twisted:

en bart-jan je vader koopt zeker de loten en weet je niet waar je over ziekt en blaast.
ik hoop dat je miljonair wordt :roll:

want het is nog steeds verboden.
weet de belastingdienst van je buitenlandse rekening :?: :?:

BART-JAN

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door BART-JAN »

:mrgreen: Hey harald..,
Mooi om te horen dat je (denkt) te weten waar je het over hebt ...
Maar waarschijnlijk ben je te dom om te poepen want anders had je jezelf een beetje kunnen onder bouwen...
Iedere inwoner van de E.U. is vrij om mee te spelen in de duitse staatsloterij....(ook de italiaanse en spaanse lotto word hier gespeeld...)
De bedragen worden gewoon op mijn nederlandse bankrekening gestort en die loten koop ik zelf dat gaat namelijk gewoon automatisch via de skl en dan de firma gloeckle in duitsland...
Je hebt gelijk als je zeght dat er nix meer via deur en deur verkoop mag worden verkocht maar dat heeft skl nooit gedaan dat waren die criminele bedrijfjes waar jij het over hebt!!!!!!
Ook heeft de skl nooit reclame verstuurd waarin stond dat je al een miljoen had gewonnen dat waren wederom die criminele bedrijfjes waar jij het over had......
Maar ik daag je uit om te bewijzen dat skl illegale praktijken onderneemt of onwaarheden vertelt......
M.V.G. Bart-Jan

Gast

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door Gast »

ik kan poepen en onder bouwen moet ik niets,
zolang jij een bril op sterkte moet hebben.
en jij niet alle programa's niet gezien of alle forums over skl gelezen heb.
*** jij uit je nek.
dit is niet zo raar gezien je reactie.
hier wordt geforumd over mensen die illigaal loten verkopen en een schijntje als ze al uit keren .
want het is nog steeds verboden om mee te spelen.
er zijn sites die er naar verwijzen, maar jij bent zooo slim jij hoeft dat niet WANT SLIMHEID KOMT AAN WAAIEN OF NIET ARIER.

DE GROETEN HARALD.................................. :twisted:

slimmert
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mei 2006 17:49

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door slimmert »

hey niet zo slim doen hoor 'Gast' want de SKL zijn dus geeeen oplichters ( consumentenbond heeft ze tot beste lotterij uitgeroepen) wat jij denkt.
Jij hebt het over de duitse lotto, dat is iets anders dan de duitse staatsloterij!! de skl is net zoiets dan de nederlandse staatsloterij. alleen bij de nederlandse heb je een winkans van 6% en de winkans bij skl is voor 4/10 loten 96% dat is beoordeeld op de 114 keer dat ze al een loterij houden en getallen die dus bijzonder vaak in de prijzen zijn gevallen.
Bovendien verloot de nederlandse 1x per maand 1 miljoen euro en de duitse elke dag! eat this

slimmert
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mei 2006 17:49

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door slimmert »

oja en Harald je telefoonnummer. komt uit een computerbestand een computerbestand dat gebaseerd is op inpulsieve mensen die niet nadenken. maar gelijk beslissen.
die telsell-progamma's hebben doorverkocht aan verschillende callcenters zodat jij gebeld word.

Nederland
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 mei 2006 20:08

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door Nederland »

Slimmert je reageert op een posting van 2 jaar geleden :lol:

27 Mei 2004

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Slimmert:

Consumentenbond heeft helemaal niets. Dat is wat die deur aan deur-leurders de mensen proberen wijs te maken. Ook te telemarketeers.

De Consumentenbond zal geen buitenlandse loterijen promoten, die hier geen vergunning hebben. En aangezien de SKL die vergunning om die reden ook niet heeft, zal die loterij een dergelijke kwalificatie ook nooit gekregen kunnen hebben.

Voor de rest: ik weet best dat die reaktie van slimmert er een was op een topic van twee jaar terug, maar ik reageer op wat slimmert beweert. En die reaktie is dus wel recent.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Overigens: slimmert:

Het klopt niet wat jij zegt. Er wordt vaak gebruik gemaakt van belcomputers, en die bellen een hele raffel nummers tegelijk.

Dat gaat op numerieke volgorde, en daarbij maakt het totaal niet uit of jij een geheim nummer hebt, of dat je ooit zelf je nummer ergens hebt ingevuld.

Tegen dit soort ongein helpt ook het infofilter helaas niet.

slimmert
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mei 2006 17:49

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door slimmert »

het maakt mij nix uit dat het van 2 jaar terug is, want het wordt nog steeds verkocht.
De callcenters hebben bestanden van nummers en adressen die ze hebben gekocht van bedrijven zoals bijv. tellsell en dat zijn impulsieve kopers daaruit worden ze geselecteerd voor dit sorrt dingen die vrij prijzig zijn 4 loten voor 50 euro.
Mensen die meedoen aan spelletjes op internet als smijt een taart om kans te maken op een reis, krijgen een telefoontje om een vakantiekortingskaart te nemen voor een goedkoop bedrag.

Jannie85
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jun 2006 22:35

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door Jannie85 »

Het is inderdaad zo als je ooit een enquete hebt ingevuld, mee hebt gedaan aan een spelletje op internet of iets via tv of internet hebt gekocht je ik het belbestand terecht komt van de callcenters..

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

het maakt mij nix uit dat het van 2 jaar terug is, want het wordt nog steeds verkocht.
De callcenters hebben bestanden van nummers en adressen die ze hebben gekocht van bedrijven zoals bijv. tellsell en dat zijn impulsieve kopers daaruit worden ze geselecteerd voor dit sorrt dingen die vrij prijzig zijn 4 loten voor 50 euro.
Mensen die meedoen aan spelletjes op internet als smijt een taart om kans te maken op een reis, krijgen een telefoontje om een vakantiekortingskaart te nemen voor een goedkoop bedrag.
Maar daarmee onderbouw je nog steeds je stelling niet dat het is toegestaan wat SKL in Nederland doet. Want dat is het namelijk niet.

Feit is, dat het SKL in Nederland verboden is om klanten voor haar loterij in Duitsland te werven. Dan mag de SKL in Duitsland zo legaal zijn als jij zegt, hier in Nederland is de loterij verboden.

Alleen bedrijven met vergunning mogen hier aan klantenwerving doen, en daar hoort SKL niet bij.

Ik heb nooit iets gekocht via Tell-Sell, geef nooit mijn telefoonnummer of bankgegevens, en TOCH bellen ze mij. Het komt gelukkig niet meer zo vaak voor, maar een van die lullige bedrijven heeft toegegeven dat ze regelmatig gebruik maken van belcomputers (100 nummers op numerieke volgorde bellen, en de eerste die opneemt is het haasje, de volgende die opneemt wordt doorgeschakeld naar een volgende call-centermedewerker, enzovoorts).

Het maakt mij allemaal niet zoveel uit, ik zal nooit ingaan op telefonische verkoop. Je kunt echter nooit weten wanneer je zo iemand aan de lijn krijgt, er zijn ook vaak mensen in je vriendenkring met een ''onderdrukt'' nummer.

tonny007
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2006 13:10

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door tonny007 »

allemaal goe en wel
maar ik wil nu mijn contract stopzetten
en ik kan daar niemant van bereiken
kan iemant mij daar bij helpen aub

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Simpelweg je rode kaart insturen naar de bank.

Meer moeite kost het je niet.

Je bankrekening voor de SKL laten blokkeren.

Aangezien alleen loterijen die hier in Nederland met een vergunning werken, op deze manier mogen incasseren, kun je volgens mij gewoon de incasso-opdracht intrekken.

Wanneer SKL vervolgens protesteert, kun je ze wijzen op de bepaling dat jij je nergens aan gebonden acht, omdat zij hier illegaal opereren. Je kunt ze rustig vertellen dat je daar niet eerder van op de hoogte was, maar dat je op grond van die informatie ieder contact, en het contract, verbreekt.

Ik denk dat ze snel afhaken, wanneer je ze erop wijst dat ze je op valse gronden een contract hebben aangepraat. Terug bluffen, dan haken ze wel af. Ze gaan je echt geen rechtszaak in de maag splitsen, de rechter hier lacht ze vierkant uit.

tonny007
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2006 13:10

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door tonny007 »

ok bedankt. maar de bankzaken had ik al stopgezet
omdat ik hen niet kon bereiken niet tel en geen adres
ik wil daar zo snel mogelijk van af!!!!!
nu afwachten of ik een reactie krijg
toch bedankt voor de info bodejosm43 groetjes

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: nieuw skl callcenter nieuw

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Geen zorgen maken. Het belangrijkste heb je nu gedaan: gezorgd dat ze met hun tengels van jouw rekening afblijven. Dat het een dure les is geweest, dat kan ik niet voor je terugdraaien.

Ik zal niet snel ergens in trappen. Klantenkaarten en dergelijke: ik kruis altijd aan dat ik niet wil dat mijn gegevens verkocht worden, als ik ze al aanvraag (bonuskaart van Albert Heijn kan weleens handig zijn).

Klantenkaarten van andere winkelbedrijven zal ik niet snel aanvragen. Loterijen die aan de deur worden verkocht, abonnementen: ik ben er van nature allergisch voor. Geoon voorzichtig zijn met het verstrekken van je handtekening, banknummer en dergelijke.

Ik krijg weleens mail van firma's waarbij ik het vermoeden heb, dat een bekende mijn gegevens heeft verstrekt. Ik ga er nooit op in, en als ze me zelf eens erover bellen, zeg ik altijd dat het tegen mijn wil is gebeurd. In niet geinteresseerde mensen moeten ze teveel geld steken, en dan zullen ze al snel zelf afhaken.

Gesloten