LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcode loterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
koraal

Postcode loterij

Ongelezen bericht door koraal »

Ben al jaren lid van deze club en wil dan ook meedoen om prijzen te winnen, maar je moet eerst een kenningsmakingslot activeren en toestaan dat goede doelen je kunnen bellen. Ik wil dit allemaal niet!! Werd 3 weken geleden gebeld door de postcode loterij dat ik 3 gratis loten kreeg en kon meespelen in de maand augustus, je moet praten als brugman om het NIET te doen. Nu snap ik waarom sommige mensen met 10 loten zitten!!

pima

Re: Postcode loterij

Ongelezen bericht door pima »

Als je nu eens gewoon NEE zegt, daarna duidelijk maken, dat je in het bel me niet register staat,ben je in 20 seconden klaar en er van af>

bjamri

Ongelezen bericht door bjamri »

Je kunt ook, al is het uit protest, nog tot eind september een petitie tegen de postcodeloterij steunen: http://loterijen.petities.nl

barryhb

Ongelezen bericht door barryhb »

Vandaag werd ik gebeld door de Lotto, of ik belang had bij een van hun acties. Daarbij aangegeven geen belang te hebben en het niet wens om weer terug gebeld te worden. Daarbij zij de medewerker 'dan moet u even blijven hangen, dan komt u in het bel-me-niet register en kunt u dat aangeven. Daarna verbreekt zij de verbinding, en kom er volgens niet terecht, hoe kan dit?
*dit komt regelmatig voor

Met vriendelijke groet,
H.Bloem

Gesloten