LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VriendenLoterij gaat over lijken

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
peetje70

VriendenLoterij gaat over lijken

Ongelezen bericht door peetje70 »

Op 17 januari heb ik telefonisch het overlijden van mijn vader gemeld en daarmee zijn deelname aan de VriendenLoterij stopgezet. Dit ging allemaal zeer omslachtig met vele herhalingen en bandopname. Wat kan er dan nog fout gaan zou je denken. Veel dus. Op 27 januari ligt er een brief op de deurmat dat de VriendenLoterij het erg jammer vindt dat nu vele goede doelen zijn bijdrage moeten missen. Of hij zich toch maar wil bedenken en zijn lotnummer wordt zelfs nog even voor hem vastgehouden. Dit kan ik alleen maar als triest, ziek, zielig benoemen. Net of het voor de nabestaanden al niet erg genoeg is. Men zit dan echt niet te wachten op zulke fouten brieven. Ik heb zojuist een boze klachtenbrief gestuurd en ben erg benieuwd of daar enige reactie op komt. Ik heb de voorzitter ook medegedeeld dat ik deze onbeschofte houding ging melden bij Radar. Bij deze dus.

trebelski

Re: VriendenLoterij gaat over lijken

Ongelezen bericht door trebelski »

peetje70 schreef:Op 17 januari heb ik telefonisch het overlijden van mijn vader gemeld en daarmee zijn deelname aan de VriendenLoterij stopgezet. Dit ging allemaal zeer omslachtig met vele herhalingen en bandopname. Wat kan er dan nog fout gaan zou je denken. Veel dus. Op 27 januari ligt er een brief op de deurmat dat de VriendenLoterij het erg jammer vindt dat nu vele goede doelen zijn bijdrage moeten missen. Of hij zich toch maar wil bedenken en zijn lotnummer wordt zelfs nog even voor hem vastgehouden. Dit kan ik alleen maar als triest, ziek, zielig benoemen. Net of het voor de nabestaanden al niet erg genoeg is. Men zit dan echt niet te wachten op zulke fouten brieven. Ik heb zojuist een boze klachtenbrief gestuurd en ben erg benieuwd of daar enige reactie op komt. Ik heb de voorzitter ook medegedeeld dat ik deze onbeschofte houding ging melden bij Radar. Bij deze dus.
Jou boosheid kan ik me heel goed voorstellen, wat een trieste zaak en zo gemakkelijk te voorkomen voor hun. Maar ja, geld geld geld, dat is alles wat telt bij de Vrienden(k)Loterij.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Op 17 januari heb ik telefonisch het overlijden van mijn vader gemeld
Nog gecondoleerd met jullie verlies.

Nooit telefonisch een opzegging doen, altijd schriftelijk.
Wat de Vriendenloterij betreft, zij maken zeker nergens vrienden. :mrgreen:

VriendenLoterij

Ongelezen bericht door VriendenLoterij »

Beste Peetje70,

Dat is zeker niet onze bedoeling geweest. Excuses voor het ongemak. We hebben je een privebericht gestuurd.

Met vriendelijke groeten,

Webcare Team VriendenLoterij

Gesloten