Na drie jaar een Almat keuken te hebben gebruikt, is het nu tijd geworden voor een reactie.
In 2003 hebben we een keuken gekocht bij v&d (almat), en zijn bij het verkoop gesprek flink te grazen genomen. (keurig woord)
Na overgehaald te zijn door de fanatieke verkopers (eigen schuld, dikke bult) wilde de firma Almat na 2 dagen bedenkttijd al niets meer van afzeggen weten.
Na drie maanden voor aflevering komt men er achter dat de keuken niet in de breedte past in onze keuken. Aanpassingen in keukenkastjes wat vorm en funktie betreft maakt het geheel passend.
Na eeuwigdurende (aangetekende) briefwisseling, toch na één jaar keuken geplaatst in nieuw huis.
Bij installatie (moet je gewoon betalen) vensterbank zat in de weg voor de spoelbakken, wasemkap kon niet aansluiten aan plafond, ongelijke hoogte van twee werkbladen maar verder geen problemen.
De keuken staat nu al drie jaar en op wat kleinigheden na zonder al te veel problemen. Service bedrijf is drie keer langsgeweest.
Voor het repareren van een kastdeur, voor de draaiknop op de oven en voor het bijwerken van de werkbladen.
Ik heb op dit moment een probleem met de dempers van de kastdeurtjes, 2e keer dat er een kapot gaat, maar ik had nog een reserve van de eerste keer.
Mijn conclusie over Vendex Keukens : Op omzet gebaseerde verkoop methodes. (het blijven verkopers)
Mijn conclusie over Almat : Leuke, niet goedkope, keuken, werkt tot nu toe redelijk goed, de atag apparatuur werkt wel goed.
Maar ... bij de bedrijven V&D en Almat koop ik NOOIT meer een keuken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |