LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ariston

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Nieuwkoop

ariston

Ongelezen bericht door Nieuwkoop »

Wie heeft er ervaring met inbouwapp. van ariston ???

Gast

Re: ariston

Ongelezen bericht door Gast »

Geen problemen met een afwas machine en inbouw koelkast
wel erg hoge energieconsumptie door de koelkast.
Afwasmachine misschien ook maar dit heb ik nog niet bekeken

kennis?

Ongelezen bericht door kennis? »

Ariston, Candy, al dit soort namen kenmerken zich door een hele leuke prijs-kwaliteit verhouding. Het is geen superkwaliteit als Bosch en Siemens, maar u betaalt er dan ook niet zoveel voor. Succes

hellup?

Ongelezen bericht door hellup? »

hebben sinds juli 2003 inbouwapparatuur van Ariston en in onderhoud bij Merloni. Er zijn al diverse dingen stuk gegaan zoals de klok van de oven en de lampjes van de afzuigkap. Klachten werden goed afgehandeld maar het ongemak van deze kleine defecten bij Ariston apparatuur is groot. Merloni monteur doet goed zijn werk en afspraken werden nagekomen.
Echter, nu verkleurt onze koelkastdeur omdat de oven veel warmte afgeeft. Volgens de monteur hadden hier een soort rails tussen gemoeten om een afstand te creeren waardoor de warmte wegkon. Deze rails blijken niet te bestaan voor ons model inbouwoven !! Onze keukenboer is failliet (Kitchenhome, Steenbergen) en Merloni voelt zich kennelijk niet echt verantwoordelijk. Weten niet wat we er mee aan moeten.

kkm

Ongelezen bericht door kkm »

@ hellup?

Gaat het front van de koelkast die er naast staat verkleuren of zit deze er onder?

Er zijn bij veel keuken merken speciale strips te koop voor dit soort problemen ! het gaat voornamelijk om (goedkopere)heteluchtovens met naar ik meen mantelkoeling (scara verbeterd mij wel als ik het fout heb) in combinatie met folie deuren.

deze geleiden de lucht weg van de fronten. informeer eens bij een andere dealer die het zelfde keukenmerk verkoopt/levert.

Klachtendienst

Ongelezen bericht door Klachtendienst »

Tsjongejonge hellup. Ga jij ook terug naar de winkel als je lamp in de schemerlamp het niet meer doet? Ik mag hopen dat je er zelf een nieuwe indraait; dat doe je dus ook met de lampen in je wasemkap. Graag wel even RELEVANTE problemen op dit topic.

nielsh

Ongelezen bericht door nielsh »

..dit was een reaktie op een serieuze vraag en als mijn apparatuur in de garantie zit ga ik niet zelf lopen klussen. handige harry.

nielsh

Ongelezen bericht door nielsh »

bedankt, gaat om een deur ernaast. Zal eens informeren. Hebben nu een soort alufolie geplakt.

mar53

Ongelezen bericht door mar53 »

Ik vindt het echt een serieus probleem.

Diegene die dit bagataliseerd ( klachtendienst ) weet echt niet waarover hij praat.

Koop bij een gerenomeerde keukenzaak zogenaamde hittebeschermingsprofielen. KMM heeft helemaal gelijk.

Bij de luxere ovens is dit standaart, Bij de oven die jullie hebben had de leverancier deze appart mee moeten leveren.

Ik noem dat KWALITEIT :D :!:

Bestel deze maar en je zal zien dat je probleem weg is.
Probeer wel een nieuwe koelkastdeur te bestellen en.............
wacht even met het gebruik van je oven tot je dit probleem heb opgelost anders gaat je folie ook nog naar de knoppen.

Succes

Gast

heb zelf al 2 jaar apparatuur Ariston in de keuken. Het gaat om een kookplaat, afzuigkap, koelkast en een oven. Ben er erg over te spreken en heb nog geen problemen gehad.

pfff

Ongelezen bericht door pfff »

Dat komt snel genoeg.

marcelenkarin

Ongelezen bericht door marcelenkarin »

Wij hebben geen goede ervaring met Ariston. Onze koelvriescombinatie is er binnen drie jaar mee opgehouden. Maandag komt er een monteur.
Ariston valt onder indesit. Die verkopen ook Scholtes. Daar hebben wij een combimagnetron van. Omdat het ventilatiesysteem kapot was (na 2,5 jaar) hebben we toen ook al de monteur over de vloer gehad. Dus dat wordt weer betalen!
Onze vaatwasser is ook van Ariston, we zijn benieuwd wanneer die ermee ophoudt?
Het bestekbakje en 2 oplegroosters zijn inmiddels al wel vervangen, worden nl. in eerste instantie in hardplastic geleverd, dus daar knapte zo nu en dan stukjes van af, bleef niks van over, dus de eerste 50 euro kosten zijn al gemaakt! Nu hebben we bakje ed van een betere kwaliteit. Vreemd dat dit in eerst instantie niet wordt gelevert?

Gast

Onze Ariston vaatwasser vloog na 5 jaar tijdens het gebruik in de fik, het binnenwerk rondom de klok smeulde weg.

Gesloten