Hallo allemaal,
Ik ben erg benieuwd naar de mening van gebruikers of van keukenexperts over Asko vaatwassers. Zij hebben nu een vaatwasser waar 40% meer in zou moeten kunnen (met een derde korf), waar ik wel interesse in heb. Maar natuurlijk alleen als het een hele goeie vaatwasser is! http://www.asko.nl
We hebben in onze nieuwe keuken een Siemens extra grote vaatwasser gepland, is de Asko daarmee te vergelijken? En hoe zit het met de verkoopprijs?
Hartelijke groet,
Mini7
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Asko XXL vaatwasser
Re: Asko XXL vaatwasser
ik denk dat je, je vraag beter aan een witgoed handelaar kan stellen. Asko maakt net te specifieke apparaten en alleen maar dat. dus voor een keukenboer niet zo heel interessant om te voeren (inkoop condities enz)
naar verluid wel oerdegelijk. kijk op de site voor dichtbijzijnde dealers
vraagje, waarom zou je 40% meer spullen in je vaatwasser willen stoppen ? heb je zo'n groot gezin en kook je elke dag 4 gangen ?
de meeste mensen sparen voor een paar dagen en zetten hem dan aan, nu kun je nog langer sparen...gaat dus ook meer stinken.
naar verluid wel oerdegelijk. kijk op de site voor dichtbijzijnde dealers
vraagje, waarom zou je 40% meer spullen in je vaatwasser willen stoppen ? heb je zo'n groot gezin en kook je elke dag 4 gangen ?
de meeste mensen sparen voor een paar dagen en zetten hem dan aan, nu kun je nog langer sparen...gaat dus ook meer stinken.
Re: Asko XXL vaatwasser
Hoi Legoleek,
Dank voor je reactie! Ik heb geen heel groot gezin, maar de afwasmachine draait elke dag hoor! (soms wel twee keer) Misschien eten wij wel veel...
Ik zal eens zij zo'n dealer binnestappen om een kijkje te nemen. Maar anders blijt het gewoon Siemens.
Hartelijke groet,
Mini7
Dank voor je reactie! Ik heb geen heel groot gezin, maar de afwasmachine draait elke dag hoor! (soms wel twee keer) Misschien eten wij wel veel...
Ik zal eens zij zo'n dealer binnestappen om een kijkje te nemen. Maar anders blijt het gewoon Siemens.
Hartelijke groet,
Mini7