LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ballerina vs Keller

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Kruid

Ballerina vs Keller

Ongelezen bericht door Kruid »

Wij zijn op zoek naar een nieuwe keuken en ben nu in een aantal zaken geweest. In twee zaken verkopen ze Keller. Hier was ik naar op zoek nalv het Ranking the Kitchen topic en de keukens met een goede prijs/kwaliteit verhouding. In zaak A verkochten ze Keller en Next 125, volgens die zaak was Keller veel beter dan Next en hij snapte absoluut niet waarom een Ballerina keuken ook in het lijstje stond met goede prijs/kwaliteit. Bij zaak B werden we erg vriendelijk geholpen en werd een keuken geshowed (wat een Ballerina bleek te zijn). Die man zei weer dat Ballerina beter was dan Keller, maar dat Keller ook prima keukens had. Hij liet de schanieren en lades zien van die Ballerina, vertelde over de korpushoogte e.d. In het Ranking the Kithen topic staat ballerina bij midden-laag. Als ik die keuken zo zie kan ik dat eigenlijk niet plaatsen.
Kortom is die Ballerina echt zo midden-laag? En welke keuken is beter Keller of Ballerina of een derde optie?

Miepje1

Re: Ballerina vs Keller

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik kan alleen maar zeggen dat ik een Keller heb en dat ik er zeer tevreden over ben. Alles zit waar het moet zitten en alles werkt zoals het moet werken. Wij werken heel vaak in die keuken en zijn niet altijd zachtzinnig, maar na 2,5 jaar ziet alles er nog als nieuw uit.

pedro714

Ongelezen bericht door pedro714 »

Geloof mij maar dat Ballerina echt beter is dan Keller. In het algemeen zijn Duitse keukens beter dan Nederlandse. Mijn ervaringen met zowel Keller als Bruijnzeel zijn echt niet positief. Correct dat de Ballerina verkoper zich niet negatief uitlaat over Keller....mar er zijn echt betere voor minder geld.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

@Kruit,

Je kunt gerust een Ballerina kopen, ik heb er zelf een sinds ruim een jaar. 't Ding ziet er top uit, althans naar mijn wens, en voor relatief weinig geld.
Ik vond het in ieder geval fraaier dan wat ik geoffreerd kreeg bij Bruynzeel, KK, of Superkeukens.

Kruid

Ongelezen bericht door Kruid »

Bedankt voor de reacties tot nu toe, dat geeft in ieder geval vertrouwen in de ballerina keukens. Nog meer mensen met ervaring/mening?

Gesloten