LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bax keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
marco001

bax keuken

Ongelezen bericht door marco001 »

Ik ben al enige tijd op zoek naar een keuken. Op mijn zoektocht kwam ik keukens tegen van bax, waar ik nog nooit van had gehoord. Kan iemand mij informeren in welke categorie deze keukenfabrikant valt. Behoren ze tot het topsegment (zoals bulthaup, siematic), vallen ze in de bovenkant van het midden segment (systemat, hebaform, Zeyko), onderkant middensegment (Nolte, pronorm, Schuller), budget segment (Rotpunkt, Punto, Ballarina etc.) of low budget segment (ikea en bouwmarkten).

Ik heb al rondgekeken in dit forum, maar ik heb maar een paar berichten gezien mbt bax keukens, maar geen antwoord op mijn vraag.

Wellicht heeft iemand recentelijk een bax keuken gezien of gekocht of kan een van de experts op dit gebied (mr. P, scara) mij een antwoord geven op mijn vraag.

marco001

Vermetten

Re: bax keuken

Ongelezen bericht door Vermetten »

Doe is niet zo verschrikkelijk flauw!!
U kent meer merken keukens dan de meeste nederlanders!!
U weet dus best waar U over praat en in welk marktsegment U moet zijn want dat weet U van zoveel merken dus ook van Bax!
U verkoopt het zeker! Zet er dan ook het adres van Uw winkel bij dan weet iedereen het!!!

marco001

Beste Vermetten,

Ik moet u helaas teleurstellen ik ben geen (keuken)verkoper. De info (alle merken) die ik heb komen uit dit forum. Over bax is weinig informatie te vinden, ook niet op internet. Vandaar mijn vraag.

Marco001

slik

Ongelezen bericht door slik »

Right........m..mmmmmhh

rayke

Ongelezen bericht door rayke »

Op mijn zoektocht kwam ik keukens tegen van bax, waar ik nog nooit van had gehoord
Over bax is weinig informatie te vinden, ook niet op internet. Vandaar mijn vraag
ehm, even google gebruiken...... opes, er is over Bax keukens niets te vinden, slechts 27.400 pagina's in 0,67 seconden.

marco001

Beste Rayke,

Natuurlijk is er veel informatie over alle keuken fabrikanten te vinden op internet, maar geen van alle zullen zich direct willen vergelijken met de concurrent en natuurlijk is hun keuken altijd beter. Aangezien bax voor mij onbekend is, wil ik hier een objectieve mening van de forum leden die ervaring hebben met een bax keuken, zodat ik een weloverwogen keuze kan maken met betrekking tot de aankoop van een keuken. De aanschaf van een nieuwe keuken is in ieder geval niet eenvoudig gezien alle verhalen op dit forum. Ik verwacht daarom ook serieuze reacties op mijn vraag.

Marco001

Scara

Ongelezen bericht door Scara »

Zeer zeker geen slecht merk, alleen de organisatie van Bax is ietwat
amateuristisch.
Maar prijs/kwaliteit verhouding is goed, maar top is het niet.

Gesloten