Ik denk echter dat het b. een foutje van Rene Palland was. Hij was lekker aan het typen en had niet in de gaten dat hij met zijn pseudoniem moest ondertekenen.
Inderdaad, het sloop er doorheen en toen dacht ik, ach iedereen wil het zo graag weten, laat het maar zo.
Dat het zelfs een mogelijk reclame-effect zou hebben is niet in mij opgekomen noch de bedoeling geweest.
r. P., je detacheerd ook verkopers, wat als nou blijkt dat je mijn baas bent? Is er dan nog een pittige discussie tussen ons over kastfrontjes mogelijk?
Moet kunnen. Met mijn enig personeelslid heb ik ook regelmatig discussies over keukenontwerpen en waarom hij nou dit of dat bedenkt in een keuken.
Met als uiteindelijk doel opbouwende kritiek te zijn.
Overigens Gastvrij, een pretiige reactie! Bedankt.
[quote.....b]ij het lezen af en toe ook wel eens erg nieuwsgierig wordt naar de functie van bepaalde deelnemers, ben ik het met gastvrij eens dat anonimiteit de mogelijkheid biedt dat eenieder zich kan uiten zonder kans op represailles van zijn baas of branchegenoten.
[/quote]
Zelfs ik heb dat Jebe, ik lees wel eens opmerkingen van mensen die zich voordoen als consument maar informatie geven die je niet echt van een consument verwacht. Wat me op het volgende onderwerp brengt;
raag me alleen wel af, hoe betrouwbaar de informatie van een keukenboer uit Nunspeet is, als het gaat om het zoeken van een goede keukenzaak in de regio Zoetermeer.
Wat dat betreft sluit ik mij aan bij de allereerste vraag van Gastronoom nadat mr. P. zich opwierp als vraagbaak voor consumenten op dit forum: Geef eens een CV?
Opgegroeid in de detailhandel, het verkopen letterlijk met de paplepel ingegoten gekregen. Als klein jochie al in de werkplaats (van een keukenshowroom met 20 opstellingen! in 1969) al druk met de krullen (toch veel mooier dan al die keukenkasten).
Na de schooltijd in het grootwinkelbedrijf terecht gekomen. Op een gegeven moment gestart als zelfstandig ondernemer tot een zwaar auto-ongeluk mij dwong rustiger aan te gaan doen. Per ongeluk begin jaren '90 zo, als verkoper, in de keukens gerold. Het vak geleerd in een zeer drukke servicegerichte zaak, een korte uitstap gemaakt naar de zelfde keukenzaak als 1969 (ja, hij bestond nog!). Toen het grote werk : de grootste keukenzaak van Nederland (Mandemakers kwam toen nog niet echt buiten Waalwijk), 125 opstellingen, heel veel keukenmerken van Ballerina tot Siematic en Bulthaup en heel veel afspraken.
Een faillissement van de moederorganisatie deed de zaak sluiten. Een korte periode voor een toeleverancier van de aannemer gewerkt (keukens uiteraard) maar die mentaliteit beviel niet zo.
Inmiddels wijzer geworden van faillissementen een aantal keren gevraagd consumenten te begeleiden bij een failliete keukenzaak.
Tegelijkertijd de keukenverkoop bij een grote luxe bouwmarkt hetgeen handig was om de gestrandde klanten onder te brengen. Overigens, en daar kunnen cbw-leden nog een puntje aanzuigen, werden klanten die elders hun aanbetaling waren verloren, geholpen door zelfs keukens tege kostprijs te leveren.
Een twee jaar terug weer 100% zelfstandig gaan werken. Thans actief als leverancier van massief houten keukens (meer hobby). Adviserend en ondersteunend betrokken bij het opzetten van een nieuwe startende keukenzaak. Daarnaast ook begeleiding van gestrandde consumenten of adviserend bij failliete maar levensvatbare keukenzaken.
Wel, lijkt mij dat u genoeg weet zo.
Wat ik nu wel op prijs stel is de cv's van de collega's hier.
Mr.P.