| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bemmel en Kroon Forepark
Bemmel en Kroon Forepark
Na een eerste zeer goede ervaring de zaak aan familie aangeraden en ook deze 2 waren zeer tevreden. Dus in ons volgende huis weer een keuken gekocht... Begon onschuldig met verlichting die het steeds niet deed, nou voor omruiling konden we gewoon betalen. Later deed het probleem zich weer voor en denk nou niet dat we garantie op de omruiling hadden welnee gewoon dokken.
Maar het ergste van de 18 fronten laat er van 11 de folie laag los van het mdf, wij denken dus voor bijna 100% dat dit een productiefout is. Het gemeld en met een korting konden we nieuwe frontjes aanschaffen maar daar waren wij het niet mee eens.
Dus we blijven er achter aan gaan in de hoop een betere oplossing te verkrijgen..... wordt hopelijk positief vervolgd.
Maar het ergste van de 18 fronten laat er van 11 de folie laag los van het mdf, wij denken dus voor bijna 100% dat dit een productiefout is. Het gemeld en met een korting konden we nieuwe frontjes aanschaffen maar daar waren wij het niet mee eens.
Dus we blijven er achter aan gaan in de hoop een betere oplossing te verkrijgen..... wordt hopelijk positief vervolgd.
Laatst gewijzigd door Diaan13 op 07 jan 2014 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Bemmel en Kroon Forepark
Het minste wat ze kunnen doen is even de moeite nemen te komen kijken. Ze komen echter niet omdat het een dure klacht is om op te lossen. Hoe oud is de keuken ? Stuur ze een aangetekend schrijven met de vermelding dat U de zaak hersteld wil zien binnen 2 maanden conform de garantievoorwaarden.
He sjoegel,
Bedankt voor je reactie, de keuken is van 2006 en het probleem was na 5 jaar dus dit was de laatste reactie die we kregen:
Geachte heer, mevrouw,
Bij deze willen wij u aangeven wel degelijk serieus met uw klacht om te gaan. Vandaar ook ons gedane voorstel.
Bij uw keuken laat de folie los van meerdere fronten , dit probleem komt soms voor .
Dit probleem is helder en een bezoek zal hier geen toegevoegde waarde bij hebben.
De combinatie van de gebruikte verlijmingmethode en de situatie in bepaalde woningen kan soms tot gevolg hebben dat bij 1 of meerdere fronten de folie loslaat.
Juist hierom hebben wij u ook een voorstel gedaan waarbij wij nog 40 % van de kosten voor onze rekening nemen.
Dit voorstel hebben wij getoetst bij de geschillencommissie , welke dit ook een zeer redelijke verdeling vindt van de kosten.
Er is tenslotte ook sprake van vruchtgebruik en een verlengde levensduur van de keuken.
Wij hopen u hiermee een passende reactie te hebben gegeven,
Met vriendelijke groet,
Bedankt voor je reactie, de keuken is van 2006 en het probleem was na 5 jaar dus dit was de laatste reactie die we kregen:
Geachte heer, mevrouw,
Bij deze willen wij u aangeven wel degelijk serieus met uw klacht om te gaan. Vandaar ook ons gedane voorstel.
Bij uw keuken laat de folie los van meerdere fronten , dit probleem komt soms voor .
Dit probleem is helder en een bezoek zal hier geen toegevoegde waarde bij hebben.
De combinatie van de gebruikte verlijmingmethode en de situatie in bepaalde woningen kan soms tot gevolg hebben dat bij 1 of meerdere fronten de folie loslaat.
Juist hierom hebben wij u ook een voorstel gedaan waarbij wij nog 40 % van de kosten voor onze rekening nemen.
Dit voorstel hebben wij getoetst bij de geschillencommissie , welke dit ook een zeer redelijke verdeling vindt van de kosten.
Er is tenslotte ook sprake van vruchtgebruik en een verlengde levensduur van de keuken.
Wij hopen u hiermee een passende reactie te hebben gegeven,
Met vriendelijke groet,
Lijkt me een keurige reactie en een keurig voorstel om 40% van de prijs voor eigen rekening te nemen. En nee, daar hoeft men niet voor langs te komen: ze weten hoe loslaten van het folie eruit ziet. Zou dit, na bijna 8 jaar gebruik toch maar aannemen. Wat ze schrijven: de situatie in bepaalde woningen, woon je in Leidschenveen, of m.a.w. in een gebied wat vroeger "nat" was. Daar hoor ik n.l. meer klachten over. Mdf wat loslaat lees je veel over op fora. Succes.
Oei, van 2006, dan zal de garantie wel verlopen zijn. 40% is dan niet onredelijk.
We wonen in Mariahoeve en klacht ontstond al na 5 jaar en je mag toch aannemen dat een keuken langer dan 5 jaar mee gaat en als dit van te voren gezegd was hadden we een ander front gekozen. Vinden het echt heel vreemd....
We hebben meteen aan de bel getrokken en we hebben met andere dingen ook al problemen gehad en we blijven betalen we zijn het zat is toch gek dat de keuken er maar 5 jaar goed uitziet en als we dit wisten hadden we een ander front gekozen......
We zijn er uiteindelijk toch uitgekomen met Bemmel en Kroon en alle frontjes worden kostenloos omgeruild, dus nu zijn wij echt meer dan tevreden!!!
Dan hebben ze echt veel meer gedaan dan ze verplicht zijn te doen. Keurig dus.Diaan13 schreef:We zijn er uiteindelijk toch uitgekomen met Bemmel en Kroon en alle frontjes worden kostenloos omgeruild, dus nu zijn wij echt meer dan tevreden!!!
Misschien zouden zij het waarderen wanneer u uw openingspost iets aanpast...
Dat is zeker een goede suggestie om in ieder geval het woord SCHANDALIG!!! weg te halen. Ze hebben inderdaad veel meer gedaan; overtreft de verwachtingen. Goeie toko, die Bemmel & Kroon, toch?crazyme schreef:Dan hebben ze echt veel meer gedaan dan ze verplicht zijn te doen. Keurig dus.Diaan13 schreef:We zijn er uiteindelijk toch uitgekomen met Bemmel en Kroon en alle frontjes worden kostenloos omgeruild, dus nu zijn wij echt meer dan tevreden!!!
Misschien zouden zij het waarderen wanneer u uw openingspost iets aanpast...
Tekst idd aangepast en uiteindelijk na hoop gedoe toch een goede toko haha gelukkig wel 
We hebben het ze in elk geval niet zelf gezegd, dus weet niet zeker of ze het weten. Maar ze hoopten wel dat we nu positief over ze denkten. En ze lossen het goed op dus nu zijn we hartstikke positief en blijvogels schreef:Vraag: had je gezegd dat je je klacht op Tros Radar had gezet?Diaan13 schreef:Tekst idd aangepast en uiteindelijk na hoop gedoe toch een goede toko haha gelukkig wel
Blije bezoekers van dit forum. Wat willen we nog meer 
-
Tweeling87
Hiero een ontevreden klant van bemmel en kroon.
Wij kochten en keuken bij hun omdat we leuke geholpen werden.
Bij het plaatse ging het eigenlijk al fout.
Zou 1dag zijn maar uit eindelijk werd dit veel langer want monteur werkte halve dagen ivm herstellen/ halve ziektewet.
Dit vonden wij al apart en wij moesten er maar rekening mee houden fijn dat ze dit ook ff van te voren zeggen.
Na korte tijd begon de deurtjes krom te trekken en bij een liet file letterlijk los.
K heb paar keer aangegeven dat k vermoed dat de oven te heet wordt waardoor folie weg smolt..(werd niks mee gedaan)
Ook ware de scharnieren stuk van de deuren ( waarschijnlijk verkeerd gemonteerd) dit werd niet vergoed moest ik zelf betalen, belachelijk.
Waardoor k lange tijd deur met plakband dicht moest doen..
Ook ons composite blad werd heel lelijk met vlekken, werd mij aangeraden groenezeep te gebruiken.
Toen ik melde dat dit echt niet hielp kreeg ik een antwoord dat ik dat absoluut niet mocht doen met groenezeep, dat mijn eigen verantwoordelijkheid is. K had gelukkig email als bewijs dat ze mij groenezeep adviseren.
Door dat k dat had en achter aan ging.. Werd uiteindelijk iemand gestuurd voor het blad en werd gereinigd en gepolijst.
Nu 4deuren verder.. Zoeken ze nog steeds geen oplossing voor het krom trekken van de deuren.
Klachtenbrieven worden niet op gereageerd.
Enige wat ik te horen krijg dat ik niet moet zeuren dat ze de koste voor blad al betaald hebben en de deuren hebben vervangen.
Moet ik dan elk half jaar gaan bellen voor mijn deuren???..
1ding weet ik wel ga noooooit meer naar hun voor een keuken.
En zal het niemand aanraden
Kwa klachten afhandeling en klant vriendelijkheid is het ver te zoeken.
Gr
Wij kochten en keuken bij hun omdat we leuke geholpen werden.
Bij het plaatse ging het eigenlijk al fout.
Zou 1dag zijn maar uit eindelijk werd dit veel langer want monteur werkte halve dagen ivm herstellen/ halve ziektewet.
Dit vonden wij al apart en wij moesten er maar rekening mee houden fijn dat ze dit ook ff van te voren zeggen.
Na korte tijd begon de deurtjes krom te trekken en bij een liet file letterlijk los.
K heb paar keer aangegeven dat k vermoed dat de oven te heet wordt waardoor folie weg smolt..(werd niks mee gedaan)
Ook ware de scharnieren stuk van de deuren ( waarschijnlijk verkeerd gemonteerd) dit werd niet vergoed moest ik zelf betalen, belachelijk.
Waardoor k lange tijd deur met plakband dicht moest doen..
Ook ons composite blad werd heel lelijk met vlekken, werd mij aangeraden groenezeep te gebruiken.
Toen ik melde dat dit echt niet hielp kreeg ik een antwoord dat ik dat absoluut niet mocht doen met groenezeep, dat mijn eigen verantwoordelijkheid is. K had gelukkig email als bewijs dat ze mij groenezeep adviseren.
Door dat k dat had en achter aan ging.. Werd uiteindelijk iemand gestuurd voor het blad en werd gereinigd en gepolijst.
Nu 4deuren verder.. Zoeken ze nog steeds geen oplossing voor het krom trekken van de deuren.
Klachtenbrieven worden niet op gereageerd.
Enige wat ik te horen krijg dat ik niet moet zeuren dat ze de koste voor blad al betaald hebben en de deuren hebben vervangen.
1ding weet ik wel ga noooooit meer naar hun voor een keuken.
En zal het niemand aanraden
Kwa klachten afhandeling en klant vriendelijkheid is het ver te zoeken.
Gr
Lijkt gevalletje geschillencommissie te worden dan.Tweeling87 schreef: Enige wat ik te horen krijg dat ik niet moet zeuren dat ze de koste voor blad al betaald hebben en de deuren hebben vervangen.
Weinig relevant is of ze al kosten gemaakt hebben voor vervanging deuren en bewerking blad.
Waar het om gaat is of het geleverd/hersteld product nu aan conformiteitseis voldoet.
Hoe oud is de keuken nu?
-
Tweeling87
De leuke is nu 3jaar.. Ben al 2jaar met dit gezeur bezig.
-
Emma Jansen
Ook leuk om te lezen dat Bemmel & Kroon nu profiteert van de positieve reacties in dit forum.
Die nemen mensen nu dus mee in hun rondje keukenwinkels kijken.
Emma Jansen
Die nemen mensen nu dus mee in hun rondje keukenwinkels kijken.
Emma Jansen