We vinden bijv. de spoelbakken bij Ikea spuuglelijk. We willen gewoon een vierkante RVS spoelbak, met rechte (dus niet afgeronde hoeken). Bovendien heeft Ikea wel een 5-pits in het assortiment, maar die is dan weer zo smal dat je er nog geen drol aan hebt. We dachten aan een Siemens ER19350NL van 92 cm breed van bijv. inbouw.nl en als ons budget dat toelaat eventueel een Siemens vaatwasser. Ook zitten we te denken aan een andere kraan aangezien de keus bij Ikea daarin ook beperkt is.
Nou zitten we ook te denken aan een ander aanrechtblad. Het mooiste vinden we zwart composiet met spiegeldeeltjes. (Ja kaching! dat weten we
Met dit wensenlijstje gaan we dat dus niet redden dat snappen we ook wel. Ik weet ook wel dat we niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen zitten maar ik mag het toch altijd proberen...
Mijn vragen zijn:
- Is er een goedkopere, maar kwalitatief goede aan particulieren leverende composietleverancier die het blad dat we willen goedkoper kan leveren?
-Is een kookplaat die breder is dan het kastje eronder (kookplaat 92 cm, kastjes bij Ikea max. 80 cm) storend of kan het wel? Ik persoonlijk vind het kunnen maar ik ben benieuwd wat de gemiddelde bezoeker ervan vindt.
-En als de keus neerkomt op of een vaatwasser van Siemens of een kookplaat, waar gaat jullie keus dan naar uit? Ik wil graag een vaatwasser omdat een vaatwasser "kwaliteitsgevoeliger" is.
-Wat is een goed alternatief voor Siemens bij bijv. inbouw.nl voor een 5-pits 90 cm breed?
Alle advies is welkom