Jammer van deze sneer weer. U snapt dus werkelijk niets hoe de inkoop geregeld wordt in een filiaalbedrijf.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Blokker levert slechte service aan klanten
-
- Berichten: 12896
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Blokker levert slechte service aan klanten
Re: Blokker levert slechte service aan klanten
Dank u voor het compliment neodutchio. U bent altijd zo positief over alles, dat ik me telkens weer verbaas over uw 'optimisme'.
Inderdaad, ik snap niet hoe de inkoop bij een filiaalbedrijf geregeld is. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik geen zelfstandig ondernemer ben en dat nooit geweest ben ook. Hierdoor moet ik mijzelf dan tot het zgn. "Klootjesvolk", in uw ogen, rekenen.
Maar ooit in mijn werkende leven heb ik wel een cursus "klantvriendelijkheid" gehad, daarvan heb ik veel geleerdn het onthouden ook. En geloof me, misschien zelfs een leerpunt voor u, dat gaat heel ver, juist om als ondernemer niet in een negatieve spiraal te geraken.
Tot slot wens ik ook u toch goede feestdagen en een heel positief nieuw jaar toe.
Inderdaad, ik snap niet hoe de inkoop bij een filiaalbedrijf geregeld is. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik geen zelfstandig ondernemer ben en dat nooit geweest ben ook. Hierdoor moet ik mijzelf dan tot het zgn. "Klootjesvolk", in uw ogen, rekenen.
Maar ooit in mijn werkende leven heb ik wel een cursus "klantvriendelijkheid" gehad, daarvan heb ik veel geleerdn het onthouden ook. En geloof me, misschien zelfs een leerpunt voor u, dat gaat heel ver, juist om als ondernemer niet in een negatieve spiraal te geraken.
Tot slot wens ik ook u toch goede feestdagen en een heel positief nieuw jaar toe.
Re: Blokker levert slechte service aan klanten
Aan het soort klantenservice wat jij voor ogen hebt, gaat een retailer juist failliet.BreejKC schreef: ↑21 dec 2018 12:44Maar ooit in mijn werkende leven heb ik wel een cursus "klantvriendelijkheid" gehad, daarvan heb ik veel geleerdn het onthouden ook. En geloof me, misschien zelfs een leerpunt voor u, dat gaat heel ver, juist om als ondernemer niet in een negatieve spiraal te geraken.
NeoDutchio
vindt dit leuk
-
- Berichten: 12896
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Blokker levert slechte service aan klanten
Een zelfstandig ondernemer zou het wel kunnen bestellen. Zoals de Handyman ook wil doen. Echter wil deze man ook een boterham kunnen verdienen en dat gaat niet van die 10 euro die u wilt betalen.BreejKC schreef: ↑21 dec 2018 12:44Dank u voor het compliment neodutchio. U bent altijd zo positief over alles, dat ik me telkens weer verbaas over uw 'optimisme'.
Inderdaad, ik snap niet hoe de inkoop bij een filiaalbedrijf geregeld is. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik geen zelfstandig ondernemer ben en dat nooit geweest ben ook. Hierdoor moet ik mijzelf dan tot het zgn. "Klootjesvolk", in uw ogen, rekenen.
Maar ooit in mijn werkende leven heb ik wel een cursus "klantvriendelijkheid" gehad, daarvan heb ik veel geleerdn het onthouden ook. En geloof me, misschien zelfs een leerpunt voor u, dat gaat heel ver, juist om als ondernemer niet in een negatieve spiraal te geraken.
Tot slot wens ik ook u toch goede feestdagen en een heel positief nieuw jaar toe.
Klantvriendelijk of niet, Blokker kan het met de beste wil van de wereld niet bestellen voor u. Het heeft dus geen enkele nut om af te blijven geven op de Blokker. En als u dan niet weet hoe het werkt, waarom er dan wel uitspraken over doen? U weet niets van de processen die nodig zijn, maar u bepaald wel dat een partij als Blokker dat zal moeten bestellen voor u. Dan mag u mij negatief noemen, maar klanten die voor mij bepalen wat ik moet doen, die worden het laatst geholpen.
Holy53
vindt dit leuk
Re: Blokker levert slechte service aan klanten
Het is toch niet de schuld van Blokker dat Philips verkeerde informatie verstrekt. Belachelijke reactie om meteen Blokker "een dik verdiend faillissement" toe te wensen.