1 december 2009 arriveerde de Brugman keuken.
Wij dachten een keuken op maat.
Leidingwerk en montage door brugman laten uitvoeren.
Dit bleek een montage bedrijf uit ..........( twee mansbedrijf.)
Afspraak was dat het gat van de afzuigkap gezaagd zou worden, en leidingwerk in de muur gefreesd zou worden.
Op de beruchte dag verscheen montage bedrijf met boor/kaphamer en haakse slijper, was een zooitje.
Ze hadden zelf niet eens een ladder om het gat van de afzuigkap aan de buitenkant te boren.
Betaling contant, factuur leidingwerk zou worden opgestuurd.
Tot op heden nog geen factuur ontvangen,van leidingwerk.
Op 15 december 2009 gebeld waar factuur blijft.
Granietblad 40 cm te kort, bij levering.
Blad zou doorlopen onder rolluikkast, en uit twee delen bestaan.
Granietblad bestaat uit nu uit drie delen. ( foto )
Een blad was +/- 5mm dikker dan het andere blad, dus terug naar leverancier.
Het lange granietblad draagt over een lengte van minstens 25 cm niet bij de spoelkast.
Spoelkast had scheur bij levering. ( foto)
Een poot is half weggezaagd bij het maken van gat voor vaatwasser. ( foto )
Rolluikkast staat gedeeltelijk voor mechanische ventilatie gaten. ( foto )
De glazen klepkast heeft ronde greep terwijl overige kasten vierkante greep hebben.
Onder de hoge kast zouden twee laden komen, nu drie. ( foto )
De gasslang was volgens electrolux monteur niet OK, is zwarte slang moest gele slang zijn.
Klep afzuigkap maakt lawaai bij elk zuchtje wind.
Vaatwasser Klep steekt een paar millimeter uit ten opzichte andere deurtjes.( Foto ) ( opgelost door servicemonteur.)
Er zit aan de rechtse kant een spleet tussen klep en deurtje, plug is zelfs zichtbaar. ( Foto )( opgelost door servicemonteur.)
Overige deurtjes ook niet afgesteld. ( opgelost door service monteur.)
Plint onderkast niet vast. ( klemmen vergeten ) ( opgelost door servicemonteur.)
Plint is echter beschadigd door servicemonteur, hij heeft daar echter een aantekening van gemaakt.
Nog nooit zo’n slechte afwerking mee gemaakt.
Gewoon schandalig, zelf nog alles moeten afkitten gaten moeten dichten enz.
Wij hebben nu een aangetekende brief naar het hoofdkantoor gestuurt.
Brugman Heerlen waar wij de keuken gekocht hebben schuift alles af, naar het hoofdkantoor.
Van wij hebben niet gemeten, ja de leverancier van de graniet bepaalt waar de naden komen, ja dat is standaard.
Nooit meer iets van Brugman !
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Brugman Keuken
-
Hans en Trudy
Brugman Keuken
Laatst gewijzigd door Hans en Trudy op 01 jan 2010 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
student538
Re: Brugman Keuken
Zie ook: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 15&t=77364
Brugman kan praten als brugman.... In advertenties zie ik dat 1 op de 4 mensen zo een keuken heeft?!
Brugman kan praten als brugman.... In advertenties zie ik dat 1 op de 4 mensen zo een keuken heeft?!
toch wel aardig al die adviezen en waarschuwingen van aspirant/kopers van een keuken. Zeer leerzaam. Er staan waardevolle exemplaren.
Echter! haat en nijd kan ook de reden van posting zijn en zo. onterecht een zaak in een kwaad daglicht plaatsen.
We hebben een aanbieding van Brugman zwolle, maar nadat ik veel gelezen heb over levering en plaatsing, en de soms absurde hoge kortingen , denk ik dat het geen brugman keuken wordt.
janny
Echter! haat en nijd kan ook de reden van posting zijn en zo. onterecht een zaak in een kwaad daglicht plaatsen.
We hebben een aanbieding van Brugman zwolle, maar nadat ik veel gelezen heb over levering en plaatsing, en de soms absurde hoge kortingen , denk ik dat het geen brugman keuken wordt.
janny
-
student538
In de postings welke ik plaats wil ik geen haat en nijd naar voren halen. Wat ik wel wil is dat de waarheid op tafel komt. Hoewel u nu niet gaat kiezen voor Bruman Keukens en Badkamers, heel veel bedrijven vallen onder het concert Mandemakers. Zoals Keuken Concurrent en nog tal van zulke namen.
Praktijk doet leren dat een bepaalde bedrijfscultuur niet zonder meer aangepast gaat worden. Het praatje van Brugman Keukens en Badkamers is dat ze al 40 jaar bestaan en gaan voor volle klanttevredenheid. Een mooie streven!
Praktijk doet leren dat een bepaalde bedrijfscultuur niet zonder meer aangepast gaat worden. Het praatje van Brugman Keukens en Badkamers is dat ze al 40 jaar bestaan en gaan voor volle klanttevredenheid. Een mooie streven!
Ja, ik begrijp dat door deze postings mijn opinie is beïnvloed. Echter ik zie af van een fabrieks=keuken als zodanig, en laat hem maken bij een handmate bedrijf, waar we de werkplaats al bezocht hebben.De offerte met alle benodigde informatie is omgeven. en ons zeer veel vertrouwen geeft. We dachten duurder uit te zijn, maar niets is minder waar. Het is alles op maat en massief van voor naar achter.
Wel kregen we een prijs waar niet aan getornd kon worden, maar steeds maar weer terug moeten om een nog lagere prijs, wekt bij mij geen vertrouwen, eerder van gesjoemel. Ik kan heel goed onderhandelen,(en doe dat ook) maar zoals dat in de keuken-branche gaat stuit me erg tegen de borst. je voelt je gewoon in de maling genomen.
Ik onderken inderdaad dat de negatie uitstraling ten koste van, de hier veelvuldig genoemde merken gaat. Helaas, ik durf dat "risico' niet te nemen.Ik zal ook aan mijn eigen beurs moeten denken, en wil absoluut geen gemodder met sory plankje vergeten, sorry deurtje afwijkende kleur enz enz. Laat het dan het monteren zijn waar ik op afknap. ik wil gewoon geen ellenlange installatiefase.
Sorry. Ik hoop dat de genoemde firma's hier mee aan het werk gaan. zodat deze brache weer gezond en vertrouwen wekkend zal worden.
Janny
Wel kregen we een prijs waar niet aan getornd kon worden, maar steeds maar weer terug moeten om een nog lagere prijs, wekt bij mij geen vertrouwen, eerder van gesjoemel. Ik kan heel goed onderhandelen,(en doe dat ook) maar zoals dat in de keuken-branche gaat stuit me erg tegen de borst. je voelt je gewoon in de maling genomen.
Ik onderken inderdaad dat de negatie uitstraling ten koste van, de hier veelvuldig genoemde merken gaat. Helaas, ik durf dat "risico' niet te nemen.Ik zal ook aan mijn eigen beurs moeten denken, en wil absoluut geen gemodder met sory plankje vergeten, sorry deurtje afwijkende kleur enz enz. Laat het dan het monteren zijn waar ik op afknap. ik wil gewoon geen ellenlange installatiefase.
Sorry. Ik hoop dat de genoemde firma's hier mee aan het werk gaan. zodat deze brache weer gezond en vertrouwen wekkend zal worden.
Janny