16again schreef:All-inclusive betekent bij mij dat de keukenleverancier dit aansluiten verzorgt, het is geen IKEA bouwpakket!
Alles wordt toch ook opgebouwd en aangesloten. Moet je wel een aansluiting hebben natuurlijk.
Binnen de plek waar de keuken komt worden ook de leidingen aangepast op je nieuwe keuken.
En als gezegd: dan trekken ze desnoods dwars door je huis die kabels naar de aansluiting. Ze gaan natuurlijk geen leidingen in de muren frezen door je hele huis heen en dat ook nog eens netjes afwerken. Groepen aanleggen moet echt door een elektricien gebeuren, dus dat kun je helemaal niet verwachten.
16again schreef:Slecht voorbeeld, een TV koop je doorgaans niet all-inclusive.
Zeker nooit bij een speciaalzaak geweest?
Die komen de TV afleveren, pakken 'm uit, zetten 'm neer, stellen de zenders in, sluiten desnoods extra boxen aan, geven uitleg hoe het werkt, maar nee, die gaan ook geen stopcontacten aanleggen en als er een verlengkabel nodig is, dan komt die wel op de rekening. Verpakkingsmateriaal nemen ze ook nog netjes mee.
Moet je natuurlijk niet naar die ik-ben-wel-helemaal-geschift schreeuwers met dumpprijzen gaan, die zijn te vergelijken met de keukens bij IKEA. Overigens prima keukens hoor bij IKEA, zeker voor die prijs, is niks mis mee.
Ik denk dat TS (vooralsnog) prima tevreden is en dat de oplossing ook perfect is. Reken maar dat het de waarde van de woning aardig ten goede zal komen, al die extra aansluitingen in de keuken.