LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brugman Keukens ballentent!!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Alici2

Brugman Keukens ballentent!!

Ongelezen bericht door Alici2 »

Beste mensen,

Denk alstublieft 3 keer na voordat u een keuken besteld bij Brugman Keukens.
Helaas hebben mijn vriend en ik dit wel gedaan, en hebben spijt!!!

Mijn vriend en ik hebben een keuken besteld bij filiaal Purmerend. Onze keuken werd na 12 weken netjes geleverd. Mijn vriend en mijn schoonvader zijn de keuken zelf gaan plaatsen. Bij het plaatsen kwamen zij erachter dat de afzuigkap niet in de schouw past.
Mijn vriend en mijn schoonvader zijn daarna naar het filiaal Purmerend gereden om hierover navraag te doen. Daar kregen zij te horen dat ze met de klantenservice moesten bellen.

De klantenservice heeft een nieuwe schouw voor ons besteld. Na 3 dagen hebben wij opnieuw met de klantenservice contact gehad: zij hadden de schouw besteld, maar het was wéér de verkeerde schouw. Ze zouden dus voor de 3e keer een schouw voor ons bestellen. Vorige week heb ik met de klantenservice afgesproken dat de schouw 17 juni a.s. zou worden geleverd.
Tot vandaag, toen mijn vriend werd gebeld door de klantenservice met het bericht dat de schouw pas ná 27 juni zal worden geleverd. Dit is toch van de zotte! Wij hebben onze hele planning aangepast op 17 juni, maar daar heeft Brugman keukens geen gehoor aan.

En wie gaat er voor deze kosten opdraaien? En waar moeten wij heen als ons huis nog niet af is en wij moeten verhuizen? Ik vind het echt bizar hoe Brugman Keukens met zijn klanten omgaat.

Trap niet in de mooie praatjes en koop niet je keuken bij Brugman!!!!!!!

bprosman

Re: Brugman Keukens ballentent!!

Ongelezen bericht door bprosman »

Zal best vervelend zijn maar niet kunnen verhuizen omdat de afzuigkap niet hangt lijkt me wat overdreven.

Alici2

bprosman schreef:Zal best vervelend zijn maar niet kunnen verhuizen omdat de afzuigkap niet hangt lijkt me wat overdreven.
Is niet overdreven. Zolang de schouw er niet is kan de keuken niet gestucadoord worden, is er niet gestucadoord kan het plafond niet gespoten worden. Is er niet gespoten kunnen de muren niet geverfd worden etc. etc. etc.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Bij het plaatsen kwamen zij erachter dat de afzuigkap niet in de schouw past.
Andere afzuigkap ?

Alici2

bprosman schreef:
Bij het plaatsen kwamen zij erachter dat de afzuigkap niet in de schouw past.
Andere afzuigkap ?
Kon ook niet, dan zou hij weer te klein zijn....

Gesloten