| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Brugman keukens
Brugman keukens
op 19 augustus nieuw badkamermeubel gekocht(showroommodel).Verkoper beloofd dat alles thuis zou worden bezorgd,maar op de dag van aflevering werd gezegd dat showroommodellen niet worden thuisbezorgd.Nadat betreffende verkoper excuus had gemaakt,werd beloofd dat bezorging alsnog zou plaatsvinden.Inderdaad kwam verkoper,maar ik moest eerst op straat afrekenen.Hulp bij transport naar mijn appartement had hij niet,maar omdat ik minder valide ben zou hij daarvoor wel een voorbijganger aanklampen.Geen normaal mens die daar intrapte.Zelf heb ik voor een steekwagentje gezorgd,waarna verkoper met veel gezucht en gesteun het meubel ingepakt in mijn woonkamer dropte. Hij constateerde dat er onderdelen ontbraken maar zou deze zelf alsnog komen brengen.Twee afspraken daarvoor gemaakt maar deze worden gewoon niet nagekomen.De eigen installateur constateerde:gebroken spiegel,geen syfons,geen overloopslangen.Daardoor extra uren en materiaal(schade ca.€500,-).Op 19 augustus 2009 de directie van BRUGMAN KEUKENS uitgebreid geïnformeerd,maar deze zijn zo onfatsoenlijk om totaal niet te reageren.Dat onbetrouwbaar gedrag van het personeel het imago van BRUGMAN KEUKENS EN BADKMERS kan schaden interesseert ze niet.Ik kan alleen maar aanraden:laat je niet belazeren door BRUGMAN KEUKENS EN BADKAMERS,maar ga vooralbij een ander betrouwbare zaak kijken.