LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] brugman keukens
-
brugman keukens
ga inderdaad nooit maar dan ook nooit meer met brugman in zee.
wat een slechte service, als ze je binnen willen halen is het allemaal oke, nog een kopje koffie mevr. nog een kopje koffie mijnheer. misschien ook een plakje cake omdat het vandaag een feestelijke dag is. maar als je dan eenmaal je handtekening heb gezet onder het contract dan begint de ellende. en van het woordje service en garantie hebben ze dus nog nooooooit gehoord.
ik ben nou nog te boos om verder te reageren want als ik die beerput weer opentrek ben ik de hele avond sjacherijnig en dat gun ik die gasten ook niet, maar tegen iedereen wil ik zeggen. GEEN BRUGMAN, JE MAAKT DE GROOTSTE FOUT VAN JE LEVEN
wat een slechte service, als ze je binnen willen halen is het allemaal oke, nog een kopje koffie mevr. nog een kopje koffie mijnheer. misschien ook een plakje cake omdat het vandaag een feestelijke dag is. maar als je dan eenmaal je handtekening heb gezet onder het contract dan begint de ellende. en van het woordje service en garantie hebben ze dus nog nooooooit gehoord.
ik ben nou nog te boos om verder te reageren want als ik die beerput weer opentrek ben ik de hele avond sjacherijnig en dat gun ik die gasten ook niet, maar tegen iedereen wil ik zeggen. GEEN BRUGMAN, JE MAAKT DE GROOTSTE FOUT VAN JE LEVEN
-
Re: brugman keukens
Ik zie regelmatig vervelende ervaringen met Brugman. Wij hebben 2 keuken(s) - voor onszelf en voor familie - bij Brugman in Eindhoven gekocht en eigenlijk was er nooit wat aan de hand. Onderhandelen over de prijs is zeker in deze markt noodzakelijk. Ga ervan uit dat als ze niet meer willen bewegen de bodem zo ongeveer bereikt is. Ze komen nu zelf al heel snel met korting, wil je echt de bodem dan keihard er tegenaan. Op apparatuur is in op dit moment NL 50% korting te krijgen (zie ook internet winkels als modern.nl) alleen de keukenwinkel kan alle!~ modellen leveren tegen 50% korting. [Dat in Duitsland alles veel goedkoper is een fabeltje, ik heb in de grensstreek gewoond en iedereen haalde zijn keuken uit Duitsland is goed te doen maar korting is echt vergelijkbaar en ............letop je hebt 1 jaar garantie geen 5 jaar!]. De keuken is natuurlijk een ander verhaal maar ook hier doordouwen en geduld (gewoon weggaan en een paar dagen weer terugkomen als je nog zin hebt) helpt. Ik heb uiteindelijk 40% korting gehaald inclusief plaatsing en montage, maar dat laatste is normaal afhankelijk van actie wel/niet. De voorbereiding en installatie verliep zeer professioneel met goed adviezen van de installateur. Kortom we zijn tevreden vooral over de begeleiding we zaten in de knoop met maten en de verkoper heeft een paar inventieve oplossingen geschetst dat hielp enorm. Gewoon een prettige winkel met vriendelijk en ter zake kundig verkoopteam.
Even kort samengevat (door ex leidinggevende) Brugman is een DMG tent die middelmatige kwaliteit met vaak (of ze moeten het nog worden) topverkopers voor een hoge prijs weet te verkopen!!! Met kortingen smijten is niet moeilijk als jeje eigen verkoopboeken maakt.
Er is bij DMG formule maar 1 ding dat telt en dat is de handtekening (order) en voor de rest als het mis gaat ben je afhankelijk door wie je geholpen wordt bij de afdeling service, de verkoper mag en doet absoluut niets meer voor je.
Er is bij DMG formule maar 1 ding dat telt en dat is de handtekening (order) en voor de rest als het mis gaat ben je afhankelijk door wie je geholpen wordt bij de afdeling service, de verkoper mag en doet absoluut niets meer voor je.
-
Advies;
Brugman Keukens (de handtekening gezet) en je wilt er toch vanaf, want je voelt je toch niet kosher ermee, dan zeg je op aangetekend en de hele rimram komt over je heen, je houdt je poot stijf en je blijft bij de opzegging, ze gaan dreigen met alles en nog wat,rustig blijven, uiteindelijk neem je een advocaat want ze komen met inkasso, die advocaat regelt de zaak verder af met die inkasso. rustig blijven dus. zet never ever een poot onder welk documentje dan ook!
Brugman Keukens (de handtekening gezet) en je wilt er toch vanaf, want je voelt je toch niet kosher ermee, dan zeg je op aangetekend en de hele rimram komt over je heen, je houdt je poot stijf en je blijft bij de opzegging, ze gaan dreigen met alles en nog wat,rustig blijven, uiteindelijk neem je een advocaat want ze komen met inkasso, die advocaat regelt de zaak verder af met die inkasso. rustig blijven dus. zet never ever een poot onder welk documentje dan ook!
Wij hebben ons ook een keuken 'laten aansmeren'. We zijn bij Brugman geweest en hebben onder voorbehoud getekend voor een keuken omdat de financiering van ons huis nog niet rond was. Mondeling werd ons toegezegd dat dit geen probleem was, maar dit was echter niet op de koopovereenkomst gezet. Het huis ging inderdaad niet door en dus ook de keuken afgezegd. Nu krijgen we 30% annuleringskorting aan onze broek of we dit bedrag maar willen betalen anders krijgen we een incasso. Ik heb inmiddels contact gezocht met een instantie en die heeft voor ons een uitstekende brief opgesteld. Dus onthoud goed: als je een keuken koopt en de aankoop van je huis is nog niet rond maak een voorbehoud en zet dit ook op de koopovereenkomst.
Volgens mij heeft bovenstaande niks met Brugman te maken.
Maar meer met logisch verstand! Als je ergens iets tekent weet je toch dat er consequenties aan kleven, daar is immers die handtekening voor bedoeld!
Ik heb trouwens een halfjaar geleden mijn keuken bij Brugman in Den Bosch gekocht. Prima service, prima prijs, prima plaatsing, prima nazorg!
Vind het altijd een beetje kort door de bocht door alles over één kam te scheren.
90% van alle frustraties bij de keukenverkoop komt door de onwetendheid of naïviteit van de koper! Daarna klagen is dan heel makkelijk maar meestal niet terecht.
Maar meer met logisch verstand! Als je ergens iets tekent weet je toch dat er consequenties aan kleven, daar is immers die handtekening voor bedoeld!
Ik heb trouwens een halfjaar geleden mijn keuken bij Brugman in Den Bosch gekocht. Prima service, prima prijs, prima plaatsing, prima nazorg!
Vind het altijd een beetje kort door de bocht door alles over één kam te scheren.
90% van alle frustraties bij de keukenverkoop komt door de onwetendheid of naïviteit van de koper! Daarna klagen is dan heel makkelijk maar meestal niet terecht.
Dat is wel erg kort door de bocht mich007. Erika-tje geeft toch duidelijk aan dat er een mondeling voorbehoud gemaakt was.
Inderdaad beter geweest dit ook op papier te zetten, anderzijds geeft dit aan dat mondelinge toezeggingen van Brugman weinig waard zijn.
logisch verstand/naiviteit, of verkoop onder vals voorwendsel.....?
Inderdaad beter geweest dit ook op papier te zetten, anderzijds geeft dit aan dat mondelinge toezeggingen van Brugman weinig waard zijn.
logisch verstand/naiviteit, of verkoop onder vals voorwendsel.....?
-
Zal wel aan mij liggen, maar je gaat een keuken kopen om er vanaf te willen?Brugman Keukens (de handtekening gezet) en je wilt er toch vanaf, want je voelt je toch niet kosher ermee, dan zeg je op aangetekend en de hele rimram komt over je heen, je houdt je poot stijf en je blijft bij de opzegging, ze gaan dreigen met alles en nog wat,rustig blijven, uiteindelijk neem je een advocaat want ze komen met inkasso, die advocaat regelt de zaak verder af met die inkasso. rustig blijven dus. zet never ever een poot onder welk documentje dan ook!
Nieuwe trend? of gewoon zin in juridische spelletjes?
KS
Helaas, alle voorzichtigheid ten spijt. Veel geduld en begrip,...ook voor ons NOOIT maar dan ook NOOIT meer een brugman keuken. Zeer vriendelijk,..maarrrrrr als er iets is , dan is iedereen ineens brainless. Zeer ernstig klant onvriendelijk,..en waarom,....tja, omdat er meer mensen zijn die wederom te goed van vertrouwen zijn, dat zo'n bedrijf zijn naam niet te grabbel zal zetten.
Een wijze les,...ze zijn werkelijk niet te vertrouwen zwart op wit!!!!!
Een wijze les,...ze zijn werkelijk niet te vertrouwen zwart op wit!!!!!