LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bruynzeel Venlo zeer slechte ervaringen!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Rudolski

Bruynzeel Venlo zeer slechte ervaringen!

Ongelezen bericht door Rudolski »

Voordat ik de keuken heb gekocht bij Bruynzeel in Venlo, hebben een drietal mensen mij dit sterk afgeraden door slechte ervaringen. Toch heb ik Bruynzeel Venlo mijn vertrouwen gegeven en de keuken daar besteld! Nu achteraf GROTE SPIJT! Het begon ermee dat de keuken 5 weken later geleverd werd dan afgesproken! Ruim 4 maanden van tevoren besteld bij Bruynzeel in Venlo! Uiteindelijk is er vanalles mis gegaan met de montage van de keuken en hebben ze de verkeerde apparatuur geleverd! Nu inmiddels 6 weken na dat de keuken in het nog niet opgelost en moet ik weer 8 weken wachten op een onderdeel!

Mijn advies is dan ook om nooit een keuken bij Bruynzeel Venlo te kopen, en mocht je besluiten om dit toch te doen betaal dan nooit voordat alles in orde is! Deze fout heb ik namelijk ook gemaakt!

Bruynzeel Venlo voor mij NOOIT MEER!

Succes!

S. Vermeulen

Re: Bruynzeel Venlo zeer slechte ervaringen!

Ongelezen bericht door S. Vermeulen »

Mijn advies is dan ook om nooit een keuken bij Bruynzeel Venlo te kopen, en mocht je besluiten om dit toch te doen betaal dan nooit voordat alles in orde is! Deze fout heb ik namelijk ook gemaakt!

Ik maak het zelfde mee. November keuken besteld, december geleverd, we zijn nu nog bezig! Voor ons geen Bruynzeel Helmond meer.

groteknuffelbeer

Ongelezen bericht door groteknuffelbeer »

Niet alleen Helmond denk ik :D

Tegenligger

Ongelezen bericht door Tegenligger »

Helaas hebben wij ook een wijze les geleerd om met dit bedrijf in zee te gaan. Een aantal dagen te laat kwamen ook wij erachter dat het helemaal geen Bruynzeel bedrijf was en dat de directie dezelfde was/is als dat van Kooke, waar een stel vrienden van ons ook hele slechte ervaringen mee had.
Alleen door net zo slinks te werk gaan zoals de werknemers en directie dat deden, zijn wij er onderuit gekomen. Wij heben zelfs Bruynzeel Nederland / Franchise afdeling ingeschakeld om onze zaak onder hun hoede te nemen daar het indirect toch zeer slechte recalme is voor hun naam. Onze zaak is nu verjaard, waarschijnlijk omdat we taaier waren dan ze dachten, of Brynzeel NL heeft instructies gegeven de zaak te laten rusten. We hebben in ieder geval twee jaar na onze laatste brief aan Bruynzeel venlo nooit meer een reactie gezien en dat betekend dat het nu verjaard is. Inmiddels heeft het Keukenplein de samenwerking met Bruynzeel verbroken; voor zover men van samenwerking kon spreken, ik denk eerder dat men ongeoorloofd de naam Bruynzeel misbruikte, er werdt namelijk geen enkele Bruynzeel keuken verkocht maar een goedkoper versie van allerlei bekende, minder bekende en zelfs fantasie merken. Verder is het pand in september 2012 inmiddels volledig uitgebrand. Helaas zal de directie (Kooke keuken en Keukenplein) waarschijnlijk gewoon verder gaan met hun slinkse praktijken en onbewuste kopers om te tuin leiden en veel leed en stress veroorzaken. Dus mensen let aub op: onderzoek en gebruik elke mogelijkheid daarvoor, voor je een keuken koopt, waar dan ook en vooralsnog meestal geldt: als het te mooi voor woorden is...dan is dat ook zo!

Nicky_The

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Wij willen onze keuken ook aan pakken. Daarom hou ik nu al een tijdje alles omtrent keukens in de gaten. Dit bericht van 2 vestigingen van Bruijnzeel geeft mij geen vertrouwen voor andere vestigingen. Keukenconcurent werd mij ook al afgeraden.

Daar in tegen hoor ik wel weer zeer goede berichten over de keukens van Ikea en ze hebben ook leuke prijzen voor wat ik tot nu toe gezien heb..

Gesloten