LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bulthaup

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
H. Vermeulen

Bulthaup

Ongelezen bericht door H. Vermeulen »

Ook wij waren op zoek naar een nieuwe keuken. We hebben veel waardevolle tips gevonden. Het bezoek aan een Duits keuken bedrijf viel ons tegen. Ze waren erg pusherig om ons direkt een keuken te verkopen. De keuze van mij en mijn vrouw kwam op bulhaup, omdat we een kwaliteit keuken wilde en die erg mooi vonden. Uiteindelijk hebben we een eerdere tip opgevolgd en naar Bulthaup op knsm eiland gegaan in Amsterdam. Het klopt inderdaad dat ze erg vriendelijk zijn en samen met een goed advies een schrerpe prijs hebben gegeven. Daar heb ik hem nu ook besteld. Ook ik betaal liever aan een nederlands bedrijf. Je weet net tegenwoordig niet meer.

Schineken

Re: Bulthaup

Ongelezen bericht door Schineken »

We zijn bij verschillende keukenbedrijven geweest en veel keukens gezien. Naar aanleiding van verschillende ervaringen zijn we ook naar Bulthaup gaan kijken. Het is inderdaad waar dat de kwaliteit en afwerking van Bulthaup erg mooi is. Ook wij zijn in Duitsland geweest en voelden ons er niet prettig bij. Je krijgt het idee dat je direkt moet beslissen en moet dan een aanbetaling doen. Uiteindelijk naar aanleidng van diverse positieve tips naar Bulthaup Amsterdam op het knsm eiland gegaan. We zijn daar er prettig geholpen en kregen een goede prijs. We hebben dan ook besloten om hem daar te kopen. Dit geeft ons een veel beter gevoel. Het is tenslotte veel geld en je koopt niet elke dag een keuken.
Bedankt voor alle tips !

C. van Schineken

Gesloten