Wij zijn bezig om een keuken aan te schaffen we zijn bij een paar keukenzaken geweest en zijn daar netjes en correct geholpen. Maar ze prijzen allemaal hun merk aan als de beste en ze willen verkopen.
Daarom willen wij de de verschillen weten tussen het Italiaans merk Bontempi en de Duitse merken Systemat (Hacker) en Next (Schuller) alle keukens zijn greeploos en hoogglans gelakt met een zwart composit
Alvast bedankt voor jullie reactie.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De verschillen tussen deze merken Bontempi, Systemat of Next
-
gravedigger
Re: De verschillen tussen deze merken Bontempi, Systemat of Next
En wat denk je dat hier gebeurt? Ook alleen verkopers die hun keuken als de beste aanprijzen 
Even de zoekfunktie gebruiken is al heel veel over geschreven.....
-
zelfstandigste
Verkoop geen enkele van de merken weet er wel iets van:
Kwaliteit:
1. Bontempi
2. Systemat
3. Next
Prijs
1. Next
2. Systemat
3. Bontempi
Kan me niet voorstellen dat deze drie in dezelfde opstelling uitgerekend zijn, daar het gamma van italianen en duitsers nogal verschilt.
Bovenstaande is mijn mening gebaseerd op reacties van verschillende verkooppunten waar ik mee samenwerk.
Kwaliteit:
1. Bontempi
2. Systemat
3. Next
Prijs
1. Next
2. Systemat
3. Bontempi
Kan me niet voorstellen dat deze drie in dezelfde opstelling uitgerekend zijn, daar het gamma van italianen en duitsers nogal verschilt.
Bovenstaande is mijn mening gebaseerd op reacties van verschillende verkooppunten waar ik mee samenwerk.
Bontempi heb ik nog nooit mee gewerkt,
Verschil tussen Systemat en Next:
Systemat iets meer mogelijkheden maar iets duurder dan Next.
Kwalitatief gelijk.
Ben zelf een fan van Systemat, maar kan dat niet echt onderbouwen...
Als je met beide merken een keuken kan maken die aan je wensen voldoet moet je voor de beste prijs gaan....
Verschil tussen Systemat en Next:
Systemat iets meer mogelijkheden maar iets duurder dan Next.
Kwalitatief gelijk.
Ben zelf een fan van Systemat, maar kan dat niet echt onderbouwen...
Als je met beide merken een keuken kan maken die aan je wensen voldoet moet je voor de beste prijs gaan....