LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met keukendirect?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
snekkie

Ervaringen met keukendirect?

Ongelezen bericht door snekkie »

Wij hebben een afspraak met een vertegenwoordiger van www.keukendirect.nl

Heeft iemand ervaring met deze aanbieder?
Zij claimen dat zij veel goedkoper zijn dan andere keukenboeren.

Peter012

Re: Ervaringen met keukendirect?

Ongelezen bericht door Peter012 »

PAS HIERMEE OP!!!!

Een kennis van mij heeft ooit ook bij zo'n dergelijk bedrijf gekocht. Service kende dit bedrif echter niet.

Succes met je beslissing

sven

Ongelezen bericht door sven »

Hallo,

Is er misschien iemand die iets meer kan vertellen over ervaringen met keukendirect ? Wij zijn in dubio of wij naar een keukencentrum bij ons in de buurt zullen gaan of het via keukendirect gaan proberen, daar zij zeggen veel goedkoper te zijn, met wel een goede kwaliteit.

Ben benieuwd naar de reacties, bij voorbaat dank.

Groeten
Sven

Rob H

Ongelezen bericht door Rob H »

Altijd uitkijken als je een keuken koopt bij een bedrijf dat geen keukenshowroom heeft.

In het verleden is het wel eens voorgekomen, dat de eigenaar met het geld foetsie was. Hij hoeft immers ook geen dure investering/showroom/inventaris achter te laten.

denman

Ongelezen bericht door denman »

Hallo,

Kopen via keukendirect, lijkt leuk, maar het blijft een prijs -kwaliteit verhouding. Het kost geen drol, maar het is allemaal spaanplaat en licht scharnierwerk, geen punt als je maar een paar jaartjes woont, maar durrzaam is het niet, Ander probleem, hoe willen ze iets laten zien, het gaat om ene keuken en die wil je toch zien en voelen?
pas op en vergelijk dus in ieder geval

Seventree

Ongelezen bericht door Seventree »

Ik lees reacties van mensen die nog nooit een keuken via Keuken direct hebben gekocht. Ik kan stellen dat ik een ervaringsdeskundige ben als het gaat om Keuken direct. In de afgelopen vijf jaar heb ik voor twee nieuwbouwhuizen een keuken via Keuken Direct gekocht. De kwaliteit is top en de service goed.
Bij beide keukens heb ik geen enkele aanbetaling hoeven doen. Dat kunnen maar weinig keukenzaken met showroom zeggen...

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Keukendirect is een dochteronderneming van een heel groot keukenbedrijf (Géén DMG) waaronder o.a. ook inbouw.nl valt. Het is een gedegen en stabiel bedrijf waar ik met een gerust hart mijn vertrouwen aan zou geven.(ook al zijn het concurrenten)
Het is wel zo dat het één van de kleinste dochterondernemingen is en dus niet veel keukens afzet en naamsbekendheid heeft maar het is wel zo dat er een betrouwbare firma en mensen achter staan!

Gesloten