| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eurokeukens Lobith
-
keukenboerekinkel
Eurokeukens Lobith
Heb zelf een hele fijne ervaring
met keukenboer Eurokeukens uit Lobith. Haalt zijn keukens uit Duitsland, als je wil kopen staat de deur wijd open maar owee als er sjit uitbreekt. Dan mag je zelf betalen en gaat meneer zelfs dreigen als je zegt het verder uit te gaan zoeken. Blijk je op een dure keuken maar liefst 5 jaar garantie te krijgen, tjonge jonge, het kan niet op. Zelfs Ikea geeft meer!! Nee, heb er mijn buik vol van en heb meer rare verhalen gehoord over de gang van zaken daar bij klachten. Zakelijk gezien ook heel dom, wie dit leest koopt zijn keuken daar niet meer dus dat kost hem klauwen vol geld, kan je toch beter je klanten [met een klacht] tevreden houden?
Re: Eurokeukens Lobith
en jij denkt dat dit berichtje van jou mensen doen besluiten hun keuken daar niet meer te kopen?
5 jaar garantie is nog steeds heel normaal hoor, niets aparts aan
en je hebt het maar over klachten maar je zegt niets inhoudelijks daarover, dus dat moet mensen dus afstoten hun keuken daar te kopen....??????
doelloos dus dit bericht van jou.......
5 jaar garantie is nog steeds heel normaal hoor, niets aparts aan
en je hebt het maar over klachten maar je zegt niets inhoudelijks daarover, dus dat moet mensen dus afstoten hun keuken daar te kopen....??????
doelloos dus dit bericht van jou.......
-
J. Degrelle
Nee hoor, ik vind van niet. Dhr Keukenboerenkinkel geeft duidelijk aan dat het niet allemaal correct loopt bij eurokeukens lobith.
Voldoende reden om daar dus voorbij te lopen. Geen hand vol keukenboeren, maar een land vol. Waarom het risico lopen om slachtoffer te worden van oplichterij als je dat kunt vermijden?
Voldoende reden om daar dus voorbij te lopen. Geen hand vol keukenboeren, maar een land vol. Waarom het risico lopen om slachtoffer te worden van oplichterij als je dat kunt vermijden?
-
groteknuffelbeer
En wat is jouw klacht over de keuken? Wat is bij jou de sjit?kan je toch beter je klanten [met een klacht] tevreden houden?
KS
-
keukenboerekinkel
Waarom reageer je zo lichtgeraakt loesjes35?? Ben je dan soms zo te spreken over de service van de gemiddelde keukenzaak? Ik wil alleen maar wijzen op de mijn teleurstellende ervaring met mijn keukenboer, daar is dit forum toch voor? Ik heb duidelijk genoeg aangegeven dat er agressief gereageerd werd door de bedrijfsleider op mijn verweer, dat vind ik al reden genoeg om er nooit meer iemand naar toe te sturen. Maar jij mag daar natuurlijk wel een keuken gaan kopen als je dat perse wil. Succes gewenst 
Ik lichtgeraakt? nee hoor je vergist je
maar zolang jij (nog steeds) niet aangeeft wat dan je daadwerkelijke klacht is, wat de keukenzaak je heeft aangeboden en waar jij het dus niet mee eens bent blijft je verhaal voor mij doelloos.
Jij wil mensen waarschuwen, om aan deze zaak voorbij te gaan, misschien heb je dat wel duidelijk gemaakt bij die keukenzaak hoe zij ook proberen je te helpen jij bent niet tevreden en je hebt gedreigt het op het forum te zetten om op deze manier je eigen onvree kracht bij te zetten..... ik doe maar een gooi hoor, maar zolang jij niet aangeeft wat nou daadwerkelijke de klacht is,
blijf ik objectief en vraag ik me af waarom de mensen dan agressief op jou reageerden, wat is daar aan vooraf gegaan
nee ik ken deze keukenzaak helemaal niet, nee ik ben ook niet op zoek naar een keuken, maar ik ben wel van mening dat mijn collega's allemaal toch echt hun best doen om een klant tevreden te krijgen en te houden, dus ja wij proberen altijd wel onze klanten tevreden te houden, maar er blijft een categorie, die meer vraagt dan redelijk is, en als je ze dat dan duidelijk maakt dan worden die klanten toch een potje agressief en gaan ze dreigen met consumentenbond, plaatsingen op het forum.......gelukkig zijn de meeste klanten gewoon heel vriendelijk en redelijk......dat houdt ons keukenvak tenminste leuk
maar zolang jij (nog steeds) niet aangeeft wat dan je daadwerkelijke klacht is, wat de keukenzaak je heeft aangeboden en waar jij het dus niet mee eens bent blijft je verhaal voor mij doelloos.
Jij wil mensen waarschuwen, om aan deze zaak voorbij te gaan, misschien heb je dat wel duidelijk gemaakt bij die keukenzaak hoe zij ook proberen je te helpen jij bent niet tevreden en je hebt gedreigt het op het forum te zetten om op deze manier je eigen onvree kracht bij te zetten..... ik doe maar een gooi hoor, maar zolang jij niet aangeeft wat nou daadwerkelijke de klacht is,
blijf ik objectief en vraag ik me af waarom de mensen dan agressief op jou reageerden, wat is daar aan vooraf gegaan
nee ik ken deze keukenzaak helemaal niet, nee ik ben ook niet op zoek naar een keuken, maar ik ben wel van mening dat mijn collega's allemaal toch echt hun best doen om een klant tevreden te krijgen en te houden, dus ja wij proberen altijd wel onze klanten tevreden te houden, maar er blijft een categorie, die meer vraagt dan redelijk is, en als je ze dat dan duidelijk maakt dan worden die klanten toch een potje agressief en gaan ze dreigen met consumentenbond, plaatsingen op het forum.......gelukkig zijn de meeste klanten gewoon heel vriendelijk en redelijk......dat houdt ons keukenvak tenminste leuk
-
keukenboerekinkel
Ik hoor het al, ik had bij jou een keuken moeten kopen dan was t vast goedgekomen. Waar werk je? Buiten kijf staat dat veel keukenzaken er een potje van maken anders was dit forum niet zo mega veel bezocht. Dus dat bijna al jouw collega,s het beste willen voor hun klanten is een stelling die absoluut niet overeenkomt met de vele forumreacties. Veel keukenzaken denken vooal aan hun eigen portomonee, dat men daar veel klanten mee kwijtraakt nemen ze blijkbaar voor lief. En nee, ik heb niet te veel gevraagd aan mijn keukenboer, en nee ik was niet agressief, maar ja, een klacht oplossen is nooit leuk maar kan je zakelijk wel vreselijk veel opleveren. En nee, ik ga verder niet op de zaak in, ik heb je mening verder inhoudelijk niet nodig[ook nooit om gevraagd of vergis ik me], ik wou alleen wat kwijt en daar zal U het mee moeten doen.
-
creative79
Lijkt mij normaalste zaak van de wereld dat je van te voren weet dat je 5 jaar garantie hebt op je keuken.(je vraagt toch altijd hoe t met de garantie is !?)
als je van te voren weet dat ikea 10 jaar garantie geeft , waarom koop je dan geen keuken bij ikea, (waar over de kwaliteit te twisten valt) keukenboerekinkel?
dus wat mij betreft niet echt relevant deze info , wellicht dat loesjes35 gelijk heeft in dit geval , ik bespeur hier ook geen enkele aanleiding van oplichting
zoals j.degrelle zegt ! als er nu eens word gezegd wat de klacht is kan iedereen daar over oordelen , wellicht dat het dan allemaal een broodje aap verhaal is.
ik weet niet of jullie de garantie voorwaarden van ikea al eens gelezen hebben??!!! kun je lachen!
ken deze zaak verder niet , weet ook bij god niet waar lobith ligt maar heb zelf redelijk wat ervaring in de keukenbranche.
als je van te voren weet dat ikea 10 jaar garantie geeft , waarom koop je dan geen keuken bij ikea, (waar over de kwaliteit te twisten valt) keukenboerekinkel?
dus wat mij betreft niet echt relevant deze info , wellicht dat loesjes35 gelijk heeft in dit geval , ik bespeur hier ook geen enkele aanleiding van oplichting
zoals j.degrelle zegt ! als er nu eens word gezegd wat de klacht is kan iedereen daar over oordelen , wellicht dat het dan allemaal een broodje aap verhaal is.
ik weet niet of jullie de garantie voorwaarden van ikea al eens gelezen hebben??!!! kun je lachen!
ken deze zaak verder niet , weet ook bij god niet waar lobith ligt maar heb zelf redelijk wat ervaring in de keukenbranche.
-
groteknuffelbeer
Advies is om even pagina 372 van de Algemene Voorwaarden te lezen. Kan het nooit tegenvallen.te voren weet dat ikea 10 jaar garantie geeft
KS
nee klopt als een bus, jij hebt niet om mijn mening gevraagd, maar je begeeft je op een forum waar een ieder en ook ik dus zijn mening kan zeggen.ik heb je mening verder inhoudelijk niet nodig[ook nooit om gevraagd of vergis ik me], ik wou alleen wat kwijt en daar zal U het mee moeten doen.
Kijk ik snap wel hoor dat het je niet bevalt, waarschijnlijk hou je niet van tegenspraak en ben je gewend je zin te krijgen, maar zowel van de keukenzaak uit lobith als van mij krijg je die niet.
je hoeft van mij ook niet inhoudelijk op de zaak in te gaan, maar hou dan ook op andere zaken zomaar in een kwaad daglicht te stellen, want zolang je daar geen inhoud aan geeft, is je verhaal voor mij in ieder geval doelloos, en krijg je geen voordeel van de twijfel........ en dat er zoveel mensen hier op het forum komen heeft niet alleen te maken met negativiteit hoor, maar er zijn ook gewoon consumenten die wat willen vragen, of juist hun positieve ervaringen kwijt willen, en gelukkig lichten ze ook nog toe waarom, kijk daar heb je namelijk wat aan.....
nu kom je gewoon over als een verwend kereltje wat zijn zin niet heeft gekregen en op deze manier alsnog zijn gram probeert te halen.... en ook hier krijgt hij tegenspraak en gelijk laat je weer zien hoe je bent...... en hier zal je het mee moeten doen.....pffff attitude hoor....