| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] faillissement ondernemer
-
genvandongen
faillissement ondernemer
Hallo allemaal,
In onze overeenkomst staat dat als de verkoper in staat van failllissement wordt verklaard en de curator de overeenkomst niet gestand wenst te doen de waarborgsom van rechtswege als boete bedoeld aan verkoper zijn verbeurd.
Nu wil het toeval dat ik het bedrijf heb kunnen achterhalen. Maar voordat ik teken wil ik eerst weten of het bedrijf goed beurt.
Is er iemand die gegevens voor mij kan bekijken bij Kamer van Koophandel?
Of andere tips heeft. De naam wil ik hier niet plaatsen, dus het liefst via mail, te verkrijgen via mijn web: www.jacquelinevandongen.com
Jacq
In onze overeenkomst staat dat als de verkoper in staat van failllissement wordt verklaard en de curator de overeenkomst niet gestand wenst te doen de waarborgsom van rechtswege als boete bedoeld aan verkoper zijn verbeurd.
Nu wil het toeval dat ik het bedrijf heb kunnen achterhalen. Maar voordat ik teken wil ik eerst weten of het bedrijf goed beurt.
Is er iemand die gegevens voor mij kan bekijken bij Kamer van Koophandel?
Of andere tips heeft. De naam wil ik hier niet plaatsen, dus het liefst via mail, te verkrijgen via mijn web: www.jacquelinevandongen.com
Jacq
Re: faillissement ondernemer
Toeval? Je hebt er een (al dan niet getekende) overeenkomst mee!Nu wil het toeval dat ik het bedrijf heb kunnen achterhalen....
Ook zonder dat beding in de overeenkomst vis je bij de curator achter het net.
Andere schuldeisers gaan voor (belasting lonen) en dan blijft er weinig tot niks over voor de andere eisers, die aanbetaald (=soort waarborgsom) hebben.
Betaal gewoon zo min mogelijk aan!
Betaal gewoon niks aan!Betaal gewoon zo min mogelijk aan!
-
genvandongen
excuses verkeerd geplaatst.
jacq
jacq