Hallo allemaal
ik ben op zoek naar een front met afgeronde zijkanten, tot nu eigenlijk alleen gezien bij een bauformat-keuken (type Dallas) Weten jullie misschien nog andere keuken waar ik een dergelijke front kan krijgen?
Gerda
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] front zoektocht
-
zelfstandigste
Re: front zoektocht
Tja het maakt 't natuurlijk niet makkelijker maar het is wel de waarheid, dat bijna iedere leverancier met foliefronten in het programma een dergelijke deur heeft.
zoek je een complete nieuwe keuken of alleen nieuwe deuren?
In geval van alleen nieuwe frontjes zou je firma's als 'keukenvernieuwers'kunnen benaderen
In geval van alleen nieuwe frontjes zou je firma's als 'keukenvernieuwers'kunnen benaderen
Ik zoek een hele nieuwe keuken.
zelfstandigste: dat blijkt tegen te vallen, ook als ik kijk op fronten in brochures kom ik hem weinig tegen.
Gerda
zelfstandigste: dat blijkt tegen te vallen, ook als ik kijk op fronten in brochures kom ik hem weinig tegen.
Gerda
-
zelfstandigste
Schmidt / Vancell heeft dit front voordelig als lakfront!
Sachsen
Rotpunkt
Format
Tristar
Beda
Wellmann
o.a.
Sachsen
Rotpunkt
Format
Tristar
Beda
Wellmann
o.a.
Ik had al het vermoeden dat we niet over hetzelfde praten, zelfstandigste. Vandaag bij een Beda-showroom geweest, maar de front die ik zoek hebben ze niet.
Ik zoek iets dat meer afloopt dan alleen aan de uiterste randen.
Gerda
Ik zoek iets dat meer afloopt dan alleen aan de uiterste randen.
Gerda
-
zelfstandigste
Beda heeft dit kussenfront 100% zeker. Tot vorig jaar heette deze de Brescia waarschijnlijk nu van naam verandert, maar ze hebben 'm !
Kan me niet schelen wat die dealer zegt, vraag maar na www.bedakeukens.nl
Kan me niet schelen wat die dealer zegt, vraag maar na www.bedakeukens.nl