wij vinden hoogglans gelakte frontjes erg mooi maar hebben 2 peuters rondlopen.
Is de kans op beschadiging echt zoveel groter dan met folie fronten ?
Zijn er mooie stevige alternatieven zonder lelijke (plak)randjes ?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] frontjes lak of folie
Re: frontjes lak of folie
Als je hoogglans mooi vindt moet je het kopen! Koop folie hoogglans, dit is goedkoper en iets meer bestand tegen uw peuters.
Vraagje; bestaan er ook "peuter proof" hoogglans folie deurtjes zonder de gebruikelijke "naden" langs de zijkant. Vorige week waren we bij een keukenshowroom waar we een mooi frontje zagen maar met randjes.
Zoek bij de merken Alno, Rotpunkt, Schmidt, Nobilia>. Zij hebben kunststof fronten zonder "naadjes".
Ik heb in verschillende treats van alles gelezen over de voor en nadelen van folie frontjes (los laten, kromtrekken etc) maar vraag mij nu af:
zijn folie frontjes hetzelfde als kunststof frontjes? of is kunststof melamine? systemat heeft bv hoogglans kunststof en kunststof ommantelde frontjes.
en wat zijn dan mdf frontjes met een laminaatlaag?
ook las ik ergens iest over op "glas gespoten frontjes". wat moet ik me daarbij voorstellen?
iets anders.
waar is Mr. P. gebleven? ik vond zijn reacties altijd zeer informatief. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik de reactie van andere insiders en consumenten niet op prijs stel.
grt.
NJ
zijn folie frontjes hetzelfde als kunststof frontjes? of is kunststof melamine? systemat heeft bv hoogglans kunststof en kunststof ommantelde frontjes.
en wat zijn dan mdf frontjes met een laminaatlaag?
ook las ik ergens iest over op "glas gespoten frontjes". wat moet ik me daarbij voorstellen?
iets anders.
waar is Mr. P. gebleven? ik vond zijn reacties altijd zeer informatief. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik de reactie van andere insiders en consumenten niet op prijs stel.
grt.
NJ
Heb het ff nagekeken.
Nee, Mr.P plaatst al lange tijd geen reacties meer.
Ook niet onder een andere naam.
Want welke naam zou dat dan volgens Scara moeten zijn?
Nee, Mr.P plaatst al lange tijd geen reacties meer.
Ook niet onder een andere naam.
Want welke naam zou dat dan volgens Scara moeten zijn?