Geachte Forum lezers en/of schrijvers,
Ik ben dat gezeur over DMG zat!
Nu zullen jullie wel denken; wat kan mij dat schelen.
Maar ik ga onderstaand toch uitleggen waarom ik het zat ben.
Op dit gehele forum kan ik (bijna) niets negatiefs lezen over DMG ( en de bij haar behorende formules) voor wat betreft levering, service, garantie etc. Dat is voor een firma die zo vreselijk veel keukens in Nederland levert een unieke prestatie.
Het enige negatieve wat bij (bijna) alle formules van DMG het geval is, is dat er een nogal agressieve verkoopmethode wordt gehanteerd.
Dan is mijn antwoord heel simpel; als het je niet bevalt dan ga je toch gewoon elders een keuken kopen! Er zijn genoeg keukenzaken in Nederland die graag op een vriendelijke wijze een offerte willen uitbrengen.
Maar houd nou eens op met te zeuren over DMG. Je koopt er een keuken, dus geen probleem met de verkoopmethode, en bent na afloop zeer tevreden. Of je kan je niet vinden in de verkoopmethode en koopt er simpelweg dus geen keuken.
Maar daar hoeven we toch niet hele forums (fora?) mee vol te schrijven.
Nou dat wou ik even kwijt.
Zat zatter zatst
PS: voordat al die bijdehandjes weer gaan reageren. Ik werk niet bij DMG en heb ook geen belangen bij DMG.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gezeur over DMG zat
-
Gastvrij
Re: Gezeur over DMG zat
Kenmerk van een democratie; dat iedereen mag zeuren.
Kenmerk van een dictatuur; èèn persoon aan de macht en o,wee diegene die het waagt te zeuren.
Dus mensen; blijf zeuren, dit houdt het vrije denken in stand.
Kenmerk van een dictatuur; èèn persoon aan de macht en o,wee diegene die het waagt te zeuren.
Dus mensen; blijf zeuren, dit houdt het vrije denken in stand.
Er zijn mensen die de agressieve verkoopmethode te laat door hebben. Bevalt dit achteraf niet, dan kunnen ze de keuken echter niet meer elders kopen.Het enige negatieve wat bij (bijna) alle formules van DMG het geval is, is dat er een nogal agressieve verkoopmethode wordt gehanteerd.
Dan is mijn antwoord heel simpel; als het je niet bevalt dan ga je toch gewoon elders een keuken kopen!
Een ander negatief aspect is het aan oplichting grenzende gegoochel met de prijzen. Zo was er in de TrosRadar uitzending van 11-10-2004 te zien hoe bij sommige DMG winkels (Brugman uitgezonderd) de prijs van een in de showroom geprijsde keuken verdubbelt terwijl men diezelfde keuken een maatje kleiner (=een kastje minder) wilde afnemen!
-
Gast
zout toch op met al dat gezeur over oplichting en malafiede praktijken van DMG groep (wie dat ook moge zijn) Je bent er als klant toch zelf bij als je een handtekening zet. Er staat toch niemand bij de uitgang van de winkel met een pistool om te controleren of je al een handtekening hebt gezet. als je iets niet wil kopen moet je het niet doen. en laat je jezelf op wat voor manier dan ook verleiden dan moet je inzien dat je hebt gekocht ,dus klaar.
Voor alle duidelijkheid,
mijn belang in DMG is 0 %, ik heb niets te maken met keukens maar ik wordt spuugziek van al die mensen die voor een euro op de eerste rang willen zitten en zo besluiteloos als een turk in een fietsenstalling zijn.
Voor alle duidelijkheid,
mijn belang in DMG is 0 %, ik heb niets te maken met keukens maar ik wordt spuugziek van al die mensen die voor een euro op de eerste rang willen zitten en zo besluiteloos als een turk in een fietsenstalling zijn.
-
Gast
Tros Radar,als een turk in een fietsenstalling zijn.
Dit is discriminatie, toch?