| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Glas of RVS gaskookplaat ivm barsten glasplaat!
Glas of RVS gaskookplaat ivm barsten glasplaat!
Ik heb een glas op gas kookplaat besteld van Atag.
Nu heb ik van een vriendin te horen gekregen dat de glas op gaskookplaat van haar spontaan is gebarst terwijl ze niet thuis was.
Hoe dit kan is nog onduidelijk. Nu na vele telefoontjes met de leverancier (in dit geval van Whirlpool) zit er geen garantie op de glasplaat. Hij kan NOOIT spontaan kapot gaan zegt de monteur.
Raar, hij is echt spontaan gebarst. De glas plaat is vervangen door de monteur (na 2 weken wachten en dus niet kunnen koken) maar dat zou dan 350 euro gaan kosten terwijl de kookplaat er nog geen jaar inlicht.
Er is niet betaald, nu gaat het erom wie gaat er betalen!
Whirlpool omdat het nog binnen de garantie valt en een duurzaam product is? Of de verzekering?
Wie heeft dit nogmeer meegemaakt?
Graag reaktie
Nu heb ik van een vriendin te horen gekregen dat de glas op gaskookplaat van haar spontaan is gebarst terwijl ze niet thuis was.
Hoe dit kan is nog onduidelijk. Nu na vele telefoontjes met de leverancier (in dit geval van Whirlpool) zit er geen garantie op de glasplaat. Hij kan NOOIT spontaan kapot gaan zegt de monteur.
Raar, hij is echt spontaan gebarst. De glas plaat is vervangen door de monteur (na 2 weken wachten en dus niet kunnen koken) maar dat zou dan 350 euro gaan kosten terwijl de kookplaat er nog geen jaar inlicht.
Er is niet betaald, nu gaat het erom wie gaat er betalen!
Whirlpool omdat het nog binnen de garantie valt en een duurzaam product is? Of de verzekering?
Wie heeft dit nogmeer meegemaakt?
Graag reaktie
-
Pfffff
Re: Glas of RVS gaskookplaat ivm barsten glasplaat!
Laatst gewijzigd door Pfffff op 02 sep 2007 00:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Glas of RVS gaskookplaat ivm barsten glasplaat!
2e is dat het verhaal niet klopt, maar daar gaan we maar niet van uit.
Het verhaal klopt. Maar de glasplaat was alleen in duizende stukjes, ook fijn met een kinderen in huis.
Als er spanning op de glasplaat heeft gestaan ligt het toch aan de keukenzaak of toch whirpool garantie. Of zie ik dat fout!
Als er spanning op de glasplaat heeft gestaan ligt het toch aan de keukenzaak of toch whirpool garantie. Of zie ik dat fout!