LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede ervaringen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
jws239

Goede ervaringen

Ongelezen bericht door jws239 »

Na alle slechte ervaringen hier gelezen te hebben wilde ik ook wat goed nieuws plaatsen.

Maar laat ik beginnen met mijn slechte ervaringen wat dat lijkt hier te horen. :wink:

Bruynzeel, kortingen van 40% maar dan wel nu beslissen
Brugman Rotterdam: "is uw budget maar zoveel, ja dan kan niets van wat u wilt"
Brugman Amsterdam: "sorry op zaterdag verkopen we alleen keukens en maken we geen offertes"

Vervolgens bij Superkeukens heel vriendelijk geholpen met een mooie keuken ruime bedenktijd, mee denken alles er op en er aan. Maar die is het toch niet geworden.

Uiteindelijk ben ik geslaagd bij de keukenkampioen, ook zeer vriendelijk geholpen, geen druk om te tekenen en voor dezelfde prijs als bij superkeukens een kwalitatief betere keuken (het kan zijn omdat het het einde van het jaar was dat de korting wat omhoog ging) en waarom ben ik van mening dat de keuken beter is. Omdat ik nu geen spaanplaat maar HDF deurtjes met folie omtrokken en een combi-magnetron inplaats van een oven.

Inmiddels is de keuken uiterst naar volle tevredenheid geplaatst en ben ik er erg gelukkig mee.

Was alles er dan niets mis met de keuken..... Ja, 1 klein dingetje. Ze waren de afvalemmer vergeten. Maar die is later geplaatst.

Als ik soms alle reacties lees denk ik wel eens dat ik geluk heb gehad in keukenland. Maar ik wil alle keukenkopers ook een hart onder de riem steken dat het ook goed kan gaan.

ronan

Re: Goede ervaringen

Ongelezen bericht door ronan »

hardstikke fijn voor jullie dat de keuken bijna in een keer goed was en ook nog tevreden kan niet beter toch.
Maar ik denk niet dat je de enige bent hoor ik denk dat het bij de meeste keukens wel goed gaat als je weet hoeveel er in keukenland verkocht wordt zijn de klachten hier op het forum peanuts hoe jammer het ook is voor diegene waar het niet goed bij is gegaan.
Maar als dan maar de service goed is en je serieus genomen wordt door de keukenfirma

vaak

Ongelezen bericht door vaak »

freddemans is een opstoker .................
:twisted: :twisted:

ronan

Ongelezen bericht door ronan »

op deze topic vallen de woorden aan de zijkant weg ben ik de enige die hier last van heeft

Dutchie

Ongelezen bericht door Dutchie »

Uiteindelijk ben ik geslaagd bij de keukenkampioen, ook zeer vriendelijk geholpen, geen druk om te tekenen
Helaas hadden wij een tegengestelde ervaring bij Keuken Kampioen in Kaatsheuvel. Verkoper ging zgn. achter het scherm met een collega praten voor een hoge korting, maar vergat dat we via een spiegel konden zien dat er niemand bij stond. Hoge korting maar wel nu beslissen. Verder hadden wij aangegeven niets met de firma Mandemakers te maken willen hebben door een slechte ervaring. Nee meneer wij zijn een zelfstandig bedrijf.
Wat zie ik nog geen week later, een vrachtwagen met de namen Mandemakers en Keuken Kampioen. Even de KVK nagekeken en jawel hoor Keuken Kampioen is eigendom van Mandemakers.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

"Nee meneer wij zijn een zelfstandig bedrijf."
In de jacht op handtekeningen vertellen de verkopers precies wat de klant wil horen.....

Gesloten