Maar laat ik beginnen met mijn slechte ervaringen wat dat lijkt hier te horen.
Bruynzeel, kortingen van 40% maar dan wel nu beslissen
Brugman Rotterdam: "is uw budget maar zoveel, ja dan kan niets van wat u wilt"
Brugman Amsterdam: "sorry op zaterdag verkopen we alleen keukens en maken we geen offertes"
Vervolgens bij Superkeukens heel vriendelijk geholpen met een mooie keuken ruime bedenktijd, mee denken alles er op en er aan. Maar die is het toch niet geworden.
Uiteindelijk ben ik geslaagd bij de keukenkampioen, ook zeer vriendelijk geholpen, geen druk om te tekenen en voor dezelfde prijs als bij superkeukens een kwalitatief betere keuken (het kan zijn omdat het het einde van het jaar was dat de korting wat omhoog ging) en waarom ben ik van mening dat de keuken beter is. Omdat ik nu geen spaanplaat maar HDF deurtjes met folie omtrokken en een combi-magnetron inplaats van een oven.
Inmiddels is de keuken uiterst naar volle tevredenheid geplaatst en ben ik er erg gelukkig mee.
Was alles er dan niets mis met de keuken..... Ja, 1 klein dingetje. Ze waren de afvalemmer vergeten. Maar die is later geplaatst.
Als ik soms alle reacties lees denk ik wel eens dat ik geluk heb gehad in keukenland. Maar ik wil alle keukenkopers ook een hart onder de riem steken dat het ook goed kan gaan.