LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goede prijs voor Hacker bristol !!!!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
HELP123

goede prijs voor Hacker bristol !!!!

Ongelezen bericht door HELP123 »

Ik heb een keuken gekocht en ik wilde graag weten of de prijs redelijk. Na wat onderhandelingen zijn we uitgekomen op 13.500 incl monteren voor een Hacker bristol Saffraangeel

Opstelling 1
3 ladenkasten van 45
1 ladenkast van 90
1 kast tbv vaatwasser
1 kast tbv spoelen

een schouwafzuigkap met kroonlijst en lambrizering afgewerkt plus een siemens afzuiginbouw unit

boven nog 2 kasten van 60 met alleen bovenstukje glas.(91.3 cm hoog) plus kroonlijst

Aan de overkant twee hoge kasten van 178 en twee glasopzetkasten (50cm )plus 2 onderkasten van 50 cmm.

Appartuur van AEG. koelvries, magnetron. oven, keramische kookplaat en vaatwasser. De apparaten zijn niet de goedkopere uitvoeringen.

Werkblad composiet zwart

Ik ben benieuwd.

NOG EEN VRAAG:

IK heb dus aan een kant alleen twee kasten van 60 hangen en de schouw. ik vroeg mij af of dit mooi is of dat ik toch een kast van 45 cm bij moet hangen

BEDANKT ALVAST

loesjes

Re: goede prijs voor Hacker bristol !!!!

Ongelezen bericht door loesjes »

Ik vind de prijs niet zo gek klinken hoor, wel denk ik dat je duidelijk moet hebben wat er allemaal onder het monteren valt en dat je later geen meerprijzen meer in berekening krijgt.

en wat betreft de opstelling, ik denk zoals het nu is gesitueerd dat dat wel mooi staat hoor, en dat je daardoor de schouw iets meer laat opvallen. maar zou de tekening eigenlijk moeten zien om tot een goeie beoordeling te kunnen komen

HELP123

gaarne nog 1 reactie

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

Nou vooruit, komt ie ,

Je hebt de keuken al gekocht, dus vrij zinloos om nu nog te vragen of de prijs goed is.
Of je wordt een gelukkig mens als iemand je zegt dat ie 5000 euro duurder uit was, of je voelt je genomen.
Gewoon lekker afwachten en straks genieten van de aankoop, op het moment van tekenen vond je het een goede prijs.

Tis net een huwelijk :lol:

HELP123

ik ben inderdaad wel blij met de aankoop. Maar ik je achter hoofd blijft toch de vraag of je niet teveel hebt gevraagd. De appartuur geloof ik wel omdat ik zelf de internetpriijzen erbij help gehaald en voor die prijs gekregen. Maar de kasten, het composiet. Ik weet niet

Gesloten