Ben op zoek naar het laatste dingetje wat ik over het hoofd zie. Alvast bedankt mensen.!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] goeie tip voordat er getekend wordt?just in case ?
-
supervrouw
goeie tip voordat er getekend wordt?just in case ?
keuken forum mensen met goed ideeen. Ben blij dat het forum er is. Ik heb haast met het uitkiezen van een keuken. En ben door schade en schande en het forum inderdaad al wijzer geworden. Verkoop technieken, opgehoogde catalogus prijzen. Verkopers die ik vantevoren wijs op mijn ergernissen..en ze doen het gewoon alsof ze oordoppen in hebben grrr.. maar goed. Ik wil graag weten : als ik een keuken zie enigzinds naar mijn zin is etc. waar moet ik dan op letten?. Clausule voor het geval de keuken binnen zo en zoveel weken niet geleverd kan worden ..dan dit of dat ??
Ben op zoek naar het laatste dingetje wat ik over het hoofd zie. Alvast bedankt mensen.!!
-
pito
Re: goeie tip voordat er getekend wordt?just in case ?
ga op je eigen gevoel af en week wat meer zelfvertrouwen..
Re: goeie tip voordat er getekend wordt?just in case ?
Zoiets staat al in de CBW voorwaarden:Clausule voor het geval de keuken binnen zo en zoveel weken niet geleverd kan worden ..
Bij het verstrijken van de vermoedelijke levertijd krijgt de winkel nog een maand extra levertijd, daarna kan de klant kosteloos de koop ontbinden.