LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] grando

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
gast101

grando

Ongelezen bericht door gast101 »

Ga ook eens kijken bij een grando keukens,daar heb ik gekocht ben er heel erg over te spreken...

mvg

Pierretap

Re: grando

Ongelezen bericht door Pierretap »

Ik was toch een beetje huiverig toen ik een keuken ging kopen. Echter, bij Grando in Rotterdam ben ik keurig geholpen en al is de keuken nu nog niet geplaatst, vooralsnog houden ze zich aan de afspraken en is de informatievoorziening gewoon goed.

tomy

Ongelezen bericht door tomy »

GRANDO HOOFDDORP:
Wat een zaak...... Net geopend en wij als beginners naar binnen voor een vrijblijvende offerte.
nou, we hebben het geweten, na ongeveer een uur rond gelopen te hebben in de zaak daar kregen we te horen dat ze op die dag geen tijd hadden. Als het zou kunnen, of we weer de volgende dag terug zouden komen. wij terug en daar begon het mee, we werden geholpen door de meest ongure verkoper aller tijden, wat een kerel was dat zeg!!
vervolgens heeft hij voor ons een keuken opgesteld waarin we niks in te brengen hadden en eigelijk alleen de kleur en de handvatten uit konden kiezen .........dus.................?? :?: ??
we hebben van te voren verteld wat ons budget was en daar zat meneer natuurlijk ruim boven (ongeveer twee keer :shock: ), om vervolgens meteen 1500 euro te zakken en ons te vertellen dat het een speciale prijs was die alleen die dag zou gelden (tuurlijk hij wel). nadat wij te kennen hadden gegeven dat we er geen interesse in hadden, begon hij zich zeer agressief op te stellen tegen over ons, met verhalen als '' ik ben niet al die tijd voor niks bezig geweest met jullie'' :evil: en '' je moet nu tekenen want anders.............'' , toen kregen we nog even bedenktijd van hem (terwijl hij stampvoetend naar de wc ging).
we hebben na zijn terugkeer hem vriendelijk verteld dat we ons door niemand zullen laten dwingen en zijn de zaak uitgelopen, maar wat een ervaring zeg.
dit geloof je toch zelf niet, als je op zo'n manier een keuken moet verkopen. :?
dat daar geen controle op is van een of andere overkoepelende organisatie, als je niet sterk in je schoenen staat, wordt je voor duizenden euro's opgelicht!!!!

ons advies kijk goed uit bij GRANDO KEUKENS IN HOOFDDORP

laterzzzzz

Grandogek

Ongelezen bericht door Grandogek »

Hallo,

Ook wij hebben positieve ervaringen met Grando keukens. Toen wij op zoek gingen naar keukens zijn wij bij verschillende zaken geweest. Maar Grando in Heerlen was echt super wat een service! De verkoper heeft echt de tijd voor ons genomen we zijn hier totaal 3 keer geweest en altijd liep het uit na sluitingstijd. De offerte en tekeningen hebben we mee naar huis mogen nemen en we zijn al die keren niet gedwongen om een habdtekening te zetten. Zijn ook in Duitsland geweest maar waren daar 2000 euro meer kwijt geweest voor dezelfde keuken. Zal vertellen wat voor keuken wij hebben. Is een duits merk Wellman mdf.
Het ie een L keuken met 2 kastjes onder een vaatwasser en in de hoek een draaicaroussel dan een halve kookeiland met een eilandschouw en een 6 pitskooktoestel daaronder 3 grote lades boven hebben we 6 kastjes waarvan 2 dubbeldeurs waarvan 2 met melkglas. Aan de overkant hebben we een grote kastenwand staan van 2 meter hoog met oven combi magnetron daarboven een kastje en daaronder 2 lades. In het midden een brede apothekerskast daarnast en grote koelvriescombinatie. Verder een granieten blad met spatrand van 10 cm verlichting onder de kastjes kraan en zeeppompje. Apparatuur is allemaal van Buretti behalve de koelvries die is van whirlpool.
De monteur was echt geweldig deed alles in overleg met ons en had echt plezier in zijn werk. De verkoper zelf is nog een paar keer langs geweest om te kijken of alles goed liep en heeft zelf de keuken opgeleverd. Dus alleen maar vol lof over Grando in Heerlen. Veel keukens hebben ze daar niet staan maar als je zelf ideeen hebt hoe de keuken eruit moet zien kunnen ze je zeker verder helpen. Nou mogen jullie raden wat wij voor onze keuken betaald hebben. Graniet is Nero Impala prijsklasse 2

Raad

Ongelezen bericht door Raad »

Nou mogen jullie raden wat wij voor onze keuken betaald hebben. Graniet is Nero Impala prijsklasse 2

Eerlijk gezegt zal het mij een biet wezen ???

ronan

Ongelezen bericht door ronan »

je bedoeld zeker eerlijk gezegd zal het mijn een biet zijn :?

Raad

Ongelezen bericht door Raad »

Bedoelde " Het zal mij de gat doen roesten", maar dat vond ik zo banaal :)

Gesloten