LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis bbq na aankoop

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Timm-01

Gratis bbq na aankoop

Ongelezen bericht door Timm-01 »

Hallo,

Ik heb 3weken geleden een keuken gekocht. Helaas toen ik hem kocht was de actie van de gratis borreti net afgelopen, nog gevraagd of ze wat konden doen maar helaas.
Nou krijg ik 3weken na aankoop een brief van het keukenbedrijf met: Koop nu een keuken of badkamer en ontvang een gratis borreti buitenkeuken. Ik het bedrijf gebeld maar ze konden niks voor mij betekenen zeiden ze.
Weet iemand wat ik hier mee kan?

Alvast bedankt,

Tim

Regggy

Re: Gratis bbq na aankoop

Ongelezen bericht door Regggy »

Ik snap wat je wilt horen, maar wij gaan je niet kunnen helpen. Die 'gratis' BBQ die je ontvangt bij je keuken is tijdens de aanbieding op 1 of andere manier wel in de prijs verrekend. Aangezien jij buiten de actieperiode hebt gekocht zal je keuken wsl iets minder gekost hebben. Ook al zou dat niet het geval zijn, omdat jij niet boekt ten tijde van de actie is de winkel je niets verplicht. Coulance can, maar zeker niet noodzakelijk.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Je kan hier helemaal niets mee. Laat het rusten.

MM919

Ongelezen bericht door MM919 »

Of U recht heeft op de Boretti barbecue is nog maar de vraag echter het keuken bedrijf mag van mij de Koude Douche krijgen zeker gezien het feit dat de actie net voorbij was en er een nieuwe zat aan te komen. Daarvan moeten zij ook op de hoogte zijn geweest.

Gesloten