Weet iemand het verschil in kwaliteit tussen Hacker & Schmidt?
Hebben zij allebei een corpus van 18 mm?
Een kennis heeft onlangs een Hacker gekocht maar ik merkte dat de corpus is maar 15/16 mm. Hem was verteld dat hij een Hacker kocht. Ook hebben de planken geen anti-slip oppervlak. In de winkel heb ik showmodellen gezien die dit wel hadden. Tevens zat er in de laden geen anti-slip matten. Is hij opgelicht?
Ik heb gebeld met Schmidt hoofdkantoor om het verschil te vragen tussen Schimt & Vancel. Het enige verschil was de naam was het antwoord. Is dit correct?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hacker versus Schimdt ( vancel)
-
Mister Rafiki
Re: hacker versus Schimdt ( vancel)
Schmidt en Vancel Keukens zijn inderdaad dezelfde merken. Een Jaar of 8 geleden was er een miniem verschil tussen beide merken. Dit verschil zat em in greepuitvoeringen en als ik me niet vergis in mogelijkheden van de lades.
Aangezien het verschil zo klein was, heeft men besloten om het helemaal gelijk te trekken.
Het verschil tussen Hacker en Schmidt is moeilijk te zeggen. Het zijn beide gerenomeerde sterke merken die niet heel veel voor elkaar onder doen.
Ik weet dat Schmidt een korpusdikte van 19mm hanteert. Ook zijn ze sterk op het gebied van kwaliteitscontrole. In eerste instantie heel sterk met de nostalgische uitvoeringen (hout) maar de afgelopen jaren ook op het moderne vlak bijzonder gegroeid.
Hacker ken ik niet goed genoeg om daar inhoudelijk iets over te zeggen.
Aangezien het verschil zo klein was, heeft men besloten om het helemaal gelijk te trekken.
Het verschil tussen Hacker en Schmidt is moeilijk te zeggen. Het zijn beide gerenomeerde sterke merken die niet heel veel voor elkaar onder doen.
Ik weet dat Schmidt een korpusdikte van 19mm hanteert. Ook zijn ze sterk op het gebied van kwaliteitscontrole. In eerste instantie heel sterk met de nostalgische uitvoeringen (hout) maar de afgelopen jaren ook op het moderne vlak bijzonder gegroeid.
Hacker ken ik niet goed genoeg om daar inhoudelijk iets over te zeggen.