Geen lekkage, niet éen foutje, amper een scheve la. Alle apperatuur (Siemens en dé afzuigschouwen der afzuigschouwen Itho)) werkt perfect.
Ik heb niks te klagen dus help, wat doe ik nou fout
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ons vergeten uit te nodigen voor een etentje bij je thuis, bereid in je nieuwe keuken, dat doe je fout.Ik heb niks te klagen dus help, wat doe ik nou fout
nederlandse lessen niet volgen, dat doe je fout.Alle apperatuur
Is toch ook leuk als eens iemand WEL tevreden is, graag nog even naam en plaats van de keukenboer...het hoeft niet altijd klagen te zijn.lijkt me niet op zijn plaats op dit forum.
Verkeerde keuken bij de verkeerde zaak gekocht, aanbetaling had je gewoon moeten doen, verkeerde monteur, verkeerde aanrechtbladleverancier en verkeerde apparatuur.helpendhandje schreef:Ja, dure keuken bij een goede zaak gekocht, géén aanbetaling, perfecte monteur en een megagoede composiet aanrechtbladleverancier welke dat blad echt gigagoed gelegd heeft, tot op de milimeter nauwkeurig.
Geen lekkage, niet éen foutje, amper een scheve la. Alle apperatuur (Siemens en dé afzuigschouwen der afzuigschouwen Itho)) werkt perfect.
Ik heb niks te klagen dus help, wat doe ik nou fout
Welkom op dit forum. Of dacht je nu echt dat je hier, in tegenstelling tot de 'echte' wereld alleen maar oprechte klagers tegenkwam en verder alleen maar te maken had met bedrijven die de boel volledig lopen te flessen?Consumenten liegen en draaien heel erg veel, ik ken gevallen van mensen die niet tevreden waren met iets en daar moedwillig extra schade aan toebrengen om hun gelijk maar te krijgen.