Vandaag hebben we een rondje keuken gedaan. Alles wat we vooraf gelezen hebben op deze site klopte. Veel agresieve verkopers en alles kan maar dan alleen vandaag.
Wat een ervaring bij Superkeukens op de woonboulevard in Utrecht. We konden ten eerste geheel rustig rondlopen. De keukens waren allemaal geprijst. Daarna een offerte laten maken met 3d tekening en een volledige lijst tot op de kleinste detail en tot op de laatste eurocent berekend. Dit alles volledig vrijblijvend. We wisten niet dat dit kon. We kregen zelfs de offerte mee. En wat blijkt: ze zijn ook nog de goedkoopste.
Ik ben klaar met mijn nieuwe keuken. Het wordt een SUPERKEUKEN
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het kan ook anders
-
Gast
Re: Het kan ook anders
Tuurlijk 
Knap hoor , de hele dag offertes laten maken, je kreeg van iedereen een prijs, allemaal zonder afspraak, gewoon lekker een rondje gemaakt. Moeilijk te geloven, maar als het waar is, gefeliciteerd met je aankoop
Knap hoor , de hele dag offertes laten maken, je kreeg van iedereen een prijs, allemaal zonder afspraak, gewoon lekker een rondje gemaakt. Moeilijk te geloven, maar als het waar is, gefeliciteerd met je aankoop
-
Wat een ervaring
Het is echt waar.
We waren zonder afspraak maar konden direct geholpen worden. En alles op de computer. Gewoon direct een prima prijs. Geen spelletjes (denk ik)
We waren zonder afspraak maar konden direct geholpen worden. En alles op de computer. Gewoon direct een prima prijs. Geen spelletjes (denk ik)
-
Gast
ik heb bij de eerste orientatie ook een bezoek gebracht aan Super Keukens, maar heb er niet eens een prijs opgevraagd, omdat ik de keukens niet mooi vond. Volgens mij is de kwaliteit ook niet geweldig, ik vond het er niet degelijk uitzien.