LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hettich

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
gunsmoke007

Hettich

Ongelezen bericht door gunsmoke007 »

Hey iedereen,

Ik heb volgende vraag; ik zou met een schrijnwerker willen samenwerken voor mijn keuken. Nu heb ik 2 schrijnwerkers gevonden die mij wel iets te bieden hebben. Er zitten wel enkele verschillen in hun werkwijze.

Diegene die mijn grootste voorkeur heeft gebruikt voor het lakken het 5-laagse natlakken procédé, de andere doet enkel een grondlaag + toplaag. Nadeel van de eerste is zoals ik veel lees dat hij werkt met Hettich scharnieren. Ik heb nogal zowat vanalles nodig zoals laden, binnenladen, apothekerskasten, druksysteem... maar op "oudere" websites van enkele jaren geleden lees je veel dat Blumm betere kwaliteit levert.
Mijn vraag is dus, is er op heden echt zoveel verschil tussen de 2? zijn er zaken die ik echt moet mijden van bepaalde scharniertypes?

Alvast bedankt

Frantic2

Re: Hettich

Ongelezen bericht door Frantic2 »

schrijnwerker
schrijnwerker zelfst.naamw. [beroep] een houtbewerker en maker van kasten en meubels Bron: Wikiwoordenboek - schrijnwerker. SpellingCorrect gespeld: 'schrijnwerker' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en in de spellingwoordenlijst van OpenTaal. Deze woorden begi...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/schrijnwerker

Scharnieren van Hettich,
het hart van goede deuren. Onklopbare oplossingen voor elk meubelprogramma. Innovatief, functioneel, duurzaam. Hoogste kwaliteit, geraffineerde montage- en afstelmogelijkheden. Meer comfort door openen met push to open of met Sensys, het scharnier met geïntegreerde demping voor zacht sluiten.

Scharnierperfectie, van Hettich.

Scharnieren verbinden de kastdeuren aan het corpus. Afhankelijk van het scharniertype kunnen deuren verder geopend worden.

In combinatie met BLUMOTION zorgen onze scharnieren ervoor dat deuren zacht en geruisloos sluiten.

Precisie: Scharniersystemen van Blum

CLIP top: Het scharniersysteem met het CLIP-mechanisme
MODUL: Het beproefde scharniersysteem

Zo dan weet ik waar het over gaat. De keuze tussen de meubelmakers zal u toch echt zelf moeten nemen! En ook welke scharnieren u graag wil hebben.

Wie weet zit er hier iemand met verstand van zaken.... maar dan heeft u alleen een visie bij! Keuzes maakt niemand voor u....

gunsmoke007

Ongelezen bericht door gunsmoke007 »

Ik vraag niet wat er in de woordenboek staat!! Ik vraag enkel meningen van gebruikers. Dat is altijd meegenomen, anders moet je altijd eerst iets testen hé, en dan wil dat zeggen dat al die fora gesloten kunnen worden. Want uiteindelijk vind persoon 1 dit goed en persoon 2 dat goed.

Maar sommige mensen kunnen toch een meerwaarde bieden door te zeggen WAAROM ze iets goed of slecht vinden.

Uw reactie slaagt dus duidelijk op niets en het is erg dat je u met zoiets bezighoud.

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

gunsmoke007 schreef:Ik vraag niet wat er in de woordenboek staat!! Ik vraag enkel meningen van gebruikers. Dat is altijd meegenomen, anders moet je altijd eerst iets testen hé, en dan wil dat zeggen dat al die fora gesloten kunnen worden. Want uiteindelijk vind persoon 1 dit goed en persoon 2 dat goed.

Maar sommige mensen kunnen toch een meerwaarde bieden door te zeggen WAAROM ze iets goed of slecht vinden.

Uw reactie slaagt dus duidelijk op niets en het is erg dat je u met zoiets bezighoud.
Graag gedaan :mrgreen:

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Beste,

Het meubelbeslag van Blum wordt door de meeste interieurbouwers toegepast en heeft de laatste jaren een steeds groter marktaandeel gekregen.

Scharnieren en laden zijn van goede kwaliteit en kunnen, door de verschillende verkrijgbare soorten, geheel naar de smaak van de klant worden aangepast.

Blum levert gewoon goede en duurzame producten. Wij leveren veel meubelbeslag via onze webwinkel en hebben zeer weinig retouren en garantiegevallen.

MVG

Gesloten