heyy pfffff ik heb vanavond via mn email reactie gekregen van descherpstedeal.nl namelijk drie dingen: cheklist, offertebegeleiding en algemene voorwaarden. Zal ik ze op de forum zetten? kan je ze lezen.
ps lees mijn eerste onderwerp dan weet je waarom ik per ongeluk gereageerd heb op hun aanbod.
gr o.c
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] heyy pffff algemene voorwaarde
-
Pfffff
Re: heyy pffff algemene voorwaarde
Altijd intressant om te lezen uiteraard.
Kan me wel wat voorstellen bij de werkwijze. Heeeeel vroeger heb ik zelf ook gedacht om zo iets op te zetten en dan een provisie te vragen, al naar gelang de hoogte van de aanschafprijs.
Maar werk nu maar een ander idee uit
Kan me wel wat voorstellen bij de werkwijze. Heeeeel vroeger heb ik zelf ook gedacht om zo iets op te zetten en dan een provisie te vragen, al naar gelang de hoogte van de aanschafprijs.
Maar werk nu maar een ander idee uit
heb namelijk 2 formulieren binnengekregen die ik in moet vullen, namelijk: checklist en een offertebegleiding.
Checklist is wie ik ben en waar ik de offerte heb laten maken en bij wie (naam verkoper) of ik perse een deal bij die winkel wil maken en of ik met meerdere mensen een deal wilt sluiten. Zo ja, dan
moet ik rekening houden met een langere levertijd. In verband met het
verzamelen van meerdere mensen.
En een offerte begleiding is de complete keuken op papier zetten van dikte van de kastjes tot en met de apparatuur echt alles zodat ze een beeld hebben van wat voor keuken het is.
en hier volgt de voorwaarde:
Algemene voorwaarden voor levering van bemiddelingsdiensten door
Real Deals B.V. (KvK-nr.: 02096981), h.o.d.n. descherpstedeal.nl
gevestigd te Sappemeer aan de Noorderstraat hierna te noemen: Opdrachtnemer.
Deze leveringsvoorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Groningen
onder nummer 02096981 dd 18-01-2006.
1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle opdrachten aan ons en
overeenkomsten met ons met betrekking tot een bemiddelingsopdracht.
2. Een bemiddelingsopdracht aan ons wordt gegeven door:
-het zo volledig mogelijk invullen van:
a. de daarvoor bedoelde vlakken op de website: www.descherpstedeal.nl, en
b. de offertebegeleiding, en
c. de checklist, en
- toezending van deze ingevulde stukken aan ons.
De opdrachtgever dient deze stukken correct en zo volledig mogelijk in te vullen. Wij zijn
niet in staat en ook niet gehouden de juistheid en volledigheid van de ingevulde gegevens
te controleren en zijn dan ook niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit fouten in
deze gegevens.
3. Wij zijn niet verplicht een opdracht te aanvaarden. Indien wij een opdracht niet
aanvaarden zullen wij de opdrachtgever daarvan zo spoedig mogelijk bericht geven op het
door de opdrachtgever ingevulde e-mailadres.
Wij zijn gerechtigd een opdracht tussentijds en met onmiddellijke ingang neer te leggen,
zonder opgave van redenen. Ook in dat geval zullen wij de opdrachtgever daarvan zo
spoedig mogelijk bericht geven op het door de opdrachtgever ingevulde e-mailadres.
4. De door ons te verlenen dienst bestaat uit het bemiddelen tussen de opdrachtgever en
één of meer leveranciers over de prijs van de goederen en diensten die de opdrachtgever
blijkens de onder 2 genoemde stukken wenst te kopen van deze leverancier(s).
Wij delen het resultaat van onze onderhandelingen zo spoedig mogelijk mede aan de
opdrachtgever.
De opdrachtgever beslist vervolgens zelf of hij de goederen en/of diensten voor de door
ons onderhandelde prijs van deze leverancier(s) wil kopen en sluit ook zelf een
koopovereenkomst met de betreffende leverancier(s).
Wij sluiten géén overeenkomst(en) af namens de opdrachtgever.
5. Wij zullen de door ons te verlenen dienst zo goed mogelijk uitvoeren.
Wij zullen ons inspannen om middels onderhandelingen voor de opdrachtgever een lagere
prijs te bewerkstelligen dan door de leverancier(s) is gevraagd, maar kunnen uiteraard
geen resultaten garanderen.
6. De opdrachtgever is ons géén vergoeding verschuldigd voor de door ons te leveren
diensten.
7. Wij zijn en blijven rechthebbende van alle rechten van intellectuele eigendom op de
offertebegeleiding, de checklist en alle andere uitingen die van ons uitgaan. De
opdrachtgever mag uitsluitend in het kader van de opdracht aan ons gebruik maken van
deze stukken.
8. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud van de eventuele overeenkomst tussen de
opdrachtgever en zijn leverancier(s). Noch zijn wij aansprakelijk voor het niet tot stand
komen van een overeenkomst tussen de opdrachtgever en zijn leverancier(s).
9. Wij zijn voorts niet aansprakelijk voor enige schade (direct en/of indirect) of andere claim
van opdrachtgever of derden, uit welke hoofde dan ook, verband houdende met een
opdracht van opdrachtgever aan ons.
10. Wij zijn gerechtigd de persoonsgegevens van de opdrachtgever op te nemen in ons
klantenbestand. Wij gebruiken deze gegevens voor de acceptatie en uitvoering van uw
opdracht en relatiebeheer. Wij zijn voorts gerechtigd deze gegevens te gebruiken voor het
uitvoeren van onze marketingactiviteiten, tenzij de opdrachtgever schriftelijk aan ons te
kennen geeft dit niet te willen (descherpstedeal.nl, Postbus 155, Veendam).
11. Op iedere opdracht aan ons en iedere overeenkomst met ons is het Nederlands recht van
toepassing. Geschillen zullen bij uitsluiting worden beslecht door de bevoegde Nederlandse
rechter.
En Pfffff wat denk je?
Checklist is wie ik ben en waar ik de offerte heb laten maken en bij wie (naam verkoper) of ik perse een deal bij die winkel wil maken en of ik met meerdere mensen een deal wilt sluiten. Zo ja, dan
moet ik rekening houden met een langere levertijd. In verband met het
verzamelen van meerdere mensen.
En een offerte begleiding is de complete keuken op papier zetten van dikte van de kastjes tot en met de apparatuur echt alles zodat ze een beeld hebben van wat voor keuken het is.
en hier volgt de voorwaarde:
Algemene voorwaarden voor levering van bemiddelingsdiensten door
Real Deals B.V. (KvK-nr.: 02096981), h.o.d.n. descherpstedeal.nl
gevestigd te Sappemeer aan de Noorderstraat hierna te noemen: Opdrachtnemer.
Deze leveringsvoorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Groningen
onder nummer 02096981 dd 18-01-2006.
1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle opdrachten aan ons en
overeenkomsten met ons met betrekking tot een bemiddelingsopdracht.
2. Een bemiddelingsopdracht aan ons wordt gegeven door:
-het zo volledig mogelijk invullen van:
a. de daarvoor bedoelde vlakken op de website: www.descherpstedeal.nl, en
b. de offertebegeleiding, en
c. de checklist, en
- toezending van deze ingevulde stukken aan ons.
De opdrachtgever dient deze stukken correct en zo volledig mogelijk in te vullen. Wij zijn
niet in staat en ook niet gehouden de juistheid en volledigheid van de ingevulde gegevens
te controleren en zijn dan ook niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit fouten in
deze gegevens.
3. Wij zijn niet verplicht een opdracht te aanvaarden. Indien wij een opdracht niet
aanvaarden zullen wij de opdrachtgever daarvan zo spoedig mogelijk bericht geven op het
door de opdrachtgever ingevulde e-mailadres.
Wij zijn gerechtigd een opdracht tussentijds en met onmiddellijke ingang neer te leggen,
zonder opgave van redenen. Ook in dat geval zullen wij de opdrachtgever daarvan zo
spoedig mogelijk bericht geven op het door de opdrachtgever ingevulde e-mailadres.
4. De door ons te verlenen dienst bestaat uit het bemiddelen tussen de opdrachtgever en
één of meer leveranciers over de prijs van de goederen en diensten die de opdrachtgever
blijkens de onder 2 genoemde stukken wenst te kopen van deze leverancier(s).
Wij delen het resultaat van onze onderhandelingen zo spoedig mogelijk mede aan de
opdrachtgever.
De opdrachtgever beslist vervolgens zelf of hij de goederen en/of diensten voor de door
ons onderhandelde prijs van deze leverancier(s) wil kopen en sluit ook zelf een
koopovereenkomst met de betreffende leverancier(s).
Wij sluiten géén overeenkomst(en) af namens de opdrachtgever.
5. Wij zullen de door ons te verlenen dienst zo goed mogelijk uitvoeren.
Wij zullen ons inspannen om middels onderhandelingen voor de opdrachtgever een lagere
prijs te bewerkstelligen dan door de leverancier(s) is gevraagd, maar kunnen uiteraard
geen resultaten garanderen.
6. De opdrachtgever is ons géén vergoeding verschuldigd voor de door ons te leveren
diensten.
7. Wij zijn en blijven rechthebbende van alle rechten van intellectuele eigendom op de
offertebegeleiding, de checklist en alle andere uitingen die van ons uitgaan. De
opdrachtgever mag uitsluitend in het kader van de opdracht aan ons gebruik maken van
deze stukken.
8. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud van de eventuele overeenkomst tussen de
opdrachtgever en zijn leverancier(s). Noch zijn wij aansprakelijk voor het niet tot stand
komen van een overeenkomst tussen de opdrachtgever en zijn leverancier(s).
9. Wij zijn voorts niet aansprakelijk voor enige schade (direct en/of indirect) of andere claim
van opdrachtgever of derden, uit welke hoofde dan ook, verband houdende met een
opdracht van opdrachtgever aan ons.
10. Wij zijn gerechtigd de persoonsgegevens van de opdrachtgever op te nemen in ons
klantenbestand. Wij gebruiken deze gegevens voor de acceptatie en uitvoering van uw
opdracht en relatiebeheer. Wij zijn voorts gerechtigd deze gegevens te gebruiken voor het
uitvoeren van onze marketingactiviteiten, tenzij de opdrachtgever schriftelijk aan ons te
kennen geeft dit niet te willen (descherpstedeal.nl, Postbus 155, Veendam).
11. Op iedere opdracht aan ons en iedere overeenkomst met ons is het Nederlands recht van
toepassing. Geschillen zullen bij uitsluiting worden beslecht door de bevoegde Nederlandse
rechter.
En Pfffff wat denk je?
zij zullen je zelf waarschijnlijk ook een offerte maken die lager ligt. Zodoende verdienen ze toch aan je.
-
Pfffff
Lijkt mij meer een manier om compleet uitgewerkte offertes binnen te slepen van klant, om ze later te benaderen voor een iets lagere prijs.
Ga van de week eens kijken of ik er achter kan komen welke keukenzaak hier achter zit. Enig ID ???
Aan de reacties te zien op hun site hebben ze geen klanten, in ieder geval geen klanten die zich geroepen voelen om iets positiefs te melden.
Daar komt bij dat de algemene voorwaarden zijn opgemaakt, of door een kind of door iemand met een IQ die het niveau van een garnaal niet te boven gaat.
Ga van de week eens kijken of ik er achter kan komen welke keukenzaak hier achter zit. Enig ID ???
Aan de reacties te zien op hun site hebben ze geen klanten, in ieder geval geen klanten die zich geroepen voelen om iets positiefs te melden.
Daar komt bij dat de algemene voorwaarden zijn opgemaakt, of door een kind of door iemand met een IQ die het niveau van een garnaal niet te boven gaat.
Niet echt een keukenzaak te ontdekken.
Zijn op het adres een paar bv-tjes gevestigd zonder verder duidelijk te zijn wat het is.
In elk geval, voor iemand die weinig info over zich zelf geeft zou ik oppassen.
Zijn op het adres een paar bv-tjes gevestigd zonder verder duidelijk te zijn wat het is.
In elk geval, voor iemand die weinig info over zich zelf geeft zou ik oppassen.
Het lijkt wel:
http://www.keuken-deal.nl
Op die site staat tenminste ook de kostenstructuur toegelicht.
Ik heb zo mijn twijfels over haalbaarheid: juist bij de winkels waar dit soort initiatieven effect zou kunnen sorteren krijgt de klant geen offerte mee.
Het geeft te denken dat dit soort initiatieven het bestaansrecht (if any) ontleent aan het gebrek aan prijstransparantie in de keukenmarkt.
http://www.keuken-deal.nl
Op die site staat tenminste ook de kostenstructuur toegelicht.
Ik heb zo mijn twijfels over haalbaarheid: juist bij de winkels waar dit soort initiatieven effect zou kunnen sorteren krijgt de klant geen offerte mee.
Het geeft te denken dat dit soort initiatieven het bestaansrecht (if any) ontleent aan het gebrek aan prijstransparantie in de keukenmarkt.