LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inbouwkoelkast

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
jenufa

Inbouwkoelkast

Ongelezen bericht door jenufa »

Ik heb een zogenaamde modulekeuken van Sie Matic (12 jaar oud). De koelkast van Bauknecht is kapot, ik denk de thermostaat. Aangezien de koelkast ook 12 jaar oud is heeft het naar mijn idee weinig zin deze te laten repareren. Een nieuwe Bauknecht (zit er nu ook in) koelkast kost Euro 1.000 !! (inbouw), nu zag ik op de site van Ikea veel goedkoper modellen maar de afmetingen wijken iets af (2 centimeter). Mijn vraag:
Hoe moet je dit opmeten? En is het moeilijk om de deur er weer op te monteren of kan ik beter een losse (geen inbouw) koelkast kopen.

Bij voorbaat dank!

brenda229

Re: Inbouwkoelkast

Ongelezen bericht door brenda229 »

Wat wij gedaan hebben is naar een witgoedhandell gegaan.
Verkopen ze prima apparaten tegen enorme kortingen, vaak zit er een lichte beschadiging op, maar tja het is inbouw en zie je niks meer van terug.

Is misschien een overweging.
gr brenda

pfffff

Re: Inbouwkoelkast

Ongelezen bericht door pfffff »

En is het moeilijk om de deur er weer op te monteren
Is geen probleem
Hoe moet je dit opmeten
Naar de website van Bauknecht gaan, en de nismaten opzoeken van het toendertijd geleverde apparaat.En anders doen ze dat in de winkel voor je.
Een webwinkel zal je dat advies niet snel geven, want dat kost 5 minuten meer werk.
Een nieuwe Bauknecht (zit er nu ook in) koelkast kost Euro 1.000 !!
Niemand zal durven om je dit te laten betalen.Haal de helft er maar af, dan valt de schade te overzien. Wellicht dat "keukentje" nog iets in de schadehoek heeft staan :lol:
Je noemt dus de (opgeklopte) bruto advies prijs

Gesloten