LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Indicatie composiet werkbladen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Peter_Pan

Indicatie composiet werkbladen

Ongelezen bericht door Peter_Pan »

Ik ben van plan mijn twee keukenwerkbladen te vervangen door composiet. Volgens een van de online rekenprogramma's kom ik met onderstaande specs op ongeveer EUR 2700,- uit, incl. nieuwe Franke spoelbak. Bij een keukenzaak in de buurt kom ik op ruim 3100,-. Zijn dit realistische prijzen of kan ik maar beter nog een paar offertes opvragen?
- Caesarstone Slate gezoet
- Dikte:3cm
- Randafwerking:recht/facetrand
- Blad 1: 152x60cm (2 af te werken kanten)
- Eiland: 163x65cm (4 af te werken kanten)
- 2 Kraanuitsparingen
- Kookplaatuitsparing tot 60cm
- Franke Kubus 45 spoelbak

legoleek

Re: Indicatie composiet werkbladen

Ongelezen bericht door legoleek »

Je vraagt een dikte van 3 cm.
Erbi, officiële en enigste aanbieder van ceasarstone maakt geen randen van 3 cm.
Zal of vage import zijn en door steenhouwertje worden bewerkt of iets wordt aangeboden wat geen ceasarstone is.

ons wordt door diverse steenhouwertjes ook ceasarstone aangeboden, maar als puntje bij paaltje komt, kan niemand het meer leveren.

Peter_Pan

Ongelezen bericht door Peter_Pan »

Bij CreaTop kun je gewoon 3cm Ceasarstone bestellen? Zie
http://www.composietshop.nl/website.php ... owdirect=1
http://www.composietshop.nl/website.php?id=12&stap=3
Valt dit dan onder vage import?
Heb ondertussen al besteld, dus vraag me af wat er dan van terecht gaat komen...En waarom maakt Erbi eigenlijk geen 3cm randen?

legoleek

Ongelezen bericht door legoleek »

waarom erbi geen 3 cm maakt ? geen idee, wellicht op verzoek, maar niet standaar in de boeken.

Op de site van composiet.nl staat een kleine onwaarheid:
Erbi koopt zijn plaatmateriaal ook gewoon in net als wij en net als alle andere verwerkers. Echter Erbi geeft de door haar ingekochte plaatmaterialen een 'merknaam'. In hun geval Ceasarstone.
Erbi heeft de naam Ceasarstone niet in beheer of zelf verzonnen. Ceasarstone is gewoon een echt merk. kijk maar op ceastarstone.com.

Gesloten