een jaar of 6 geleden heb ik een keuken aangeschaft met daarin apparatuur van siemens.
zo ook een inductie kookplaat.
van de week zag ik dat er wat stukjes aan de voorkant af waren en nog geen dag later lopen er vanuit twee van deze beschadigingen twee diepe scheuren van boven naar beneden over mijn kookplaat.
ik de siemens gemaild hoe dit zomaar kan gebeuren, nee krijg je als antwoord...glas is een breekbaar product, maar u kunt via de service afdeling altijd een nieuwe plaat bestellen en laten plaatsen.
ja dat snap ik ook wel maar moet je dan wel het geld voor hebben.
heeft iemand hier ervaring mee?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] inductieplaat siemens
Re: inductieplaat siemens
Ik zou als ik jou was eens aankloppen bij de verzekering. Als je een glasverzekering hebt, komt het dikwijls voor dat de ceramische kookplaat of inductiekookplaat hier ook onder valt. Wij geven het in ieder geval wel altijd als tip bij de aankoop van zo'n kookplaat door aan de klant. om het in ieder geval even na te kijken c.q te melden bij de verzekering.
ga dit zeker vandaag even navragen...thnx voor de tip
nou heb verzekering gebeld en valt helaas niet onder de verzekering omdat het geen licht doorlatend glas is of zoiets...
baal dus echt flink en kan alleen maar duimen dat hij het nog blijft doen want geld voor een nieuwe heb ik niet
baal dus echt flink en kan alleen maar duimen dat hij het nog blijft doen want geld voor een nieuwe heb ik niet