| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] inhoud neff oven C49C62N0?
inhoud neff oven C49C62N0?
KLopt het dat deze oven C49C62N0 van Neff ondanks de afmetingen van een grote oven, toch maar een inhoud van 32 liter heeft? Of zou dit een fout op de site zijn? Neem toch niet aan dat het slide en hide gedeelte een kwart van de ruimte inneemt?
Re: inhoud neff oven C49C62N0?
De 60 cm ovens met slide en hide hebben ongeveer de inhoud van een gewone 45 cm oven, juist door dat slide en hide systeem. Dat is een van de redenen dat ik daar niet voor heb gekozen.
Maar in ieder geval geen 32 liter, zoals op de site vermeld staat. Dat scheelt alweer.
Heb jij ervaring met neff apparatuur?
Heb jij ervaring met neff apparatuur?
Nou, een 45 cm stoomoven heeft wel een inhoud van maar zo'n 32-35 liter. De 60 cm hide en slide komt dus ook niet boven de 35 liter uit. Dat komt doordat het waterreservoir naast de ovenruimte zit en de ovenruimte dus een stuk kleiner is dan bij een niet-stoomoven.
Mijn ervaring met Neff is alleen uit de winkel en bij anderen. Ik heb zelf voor Miele gekozen. Paste qua design beter bij de rest van de keuken. En ik was ook wat teleurgesteld door de tegenvallende inhoud van de hide en slide.
Mijn ervaring met Neff is alleen uit de winkel en bij anderen. Ik heb zelf voor Miele gekozen. Paste qua design beter bij de rest van de keuken. En ik was ook wat teleurgesteld door de tegenvallende inhoud van de hide en slide.