Een kleine vraag:
over een kleine 1,5 jaar gaan we verhuizen naar een nieuwbouwappartement. We willen daarbij dus een nieuwe keuken en badkamer. Vandaag even gebeld naar een keuken/badkamerwinkel(zeer bekend) voor wat informatie. Er werd ons verteld dat bij bijvoorbeeld een badkamer van 2,5m bij 2,5m de installatiekosten zouden komen op ongeveer €7000.
Wij schrokken hier nogal van. Is dit normaal? Als je een badkamer koopt van bijvoorbeeld €6000, dan komt daar die €7000 nog bovenop. Volgens mij zit hier iets structureels fout, of heb ik het fout?
Alvast bedankt voor de reactie
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] installatiekosten
-
Blauw Dopje
Re: installatiekosten
Ja dat kan op zich wel kloppen hoor. Een complete badkamer installaren kan inderdaad rond deze bedragen liggen. Maar, als je het niet vertrouwd dan vraag je toch een prijsopgave bij een onafhankelijke badkamer installateur op.
Succes
Succes
Re: installatiekosten
Mag ik een rekensom maken ?
10 dagen werk.
35.-- per uur
8 uur per dag
280.-- x 2 man = 560.-- X 10 = 5.600,--
Je mag echt wel vakwerk verwachten en een perfecte service en garantie.
Dus als je dat WILT betalen krijg je een PERFECT PRODUCT.
Wil (of kan) je dat niet betalen, KIJK in de gouden gids voor een z.g. klussenier.
Veel plezier met je nieuwe badkamer.
Mar53
10 dagen werk.
35.-- per uur
8 uur per dag
280.-- x 2 man = 560.-- X 10 = 5.600,--
Je mag echt wel vakwerk verwachten en een perfecte service en garantie.
Dus als je dat WILT betalen krijg je een PERFECT PRODUCT.
Wil (of kan) je dat niet betalen, KIJK in de gouden gids voor een z.g. klussenier.
Veel plezier met je nieuwe badkamer.
Mar53