Volgens een verkoper van de KC kan de KC elke keuken leveren dus ook systemat.
Zelf ben ik op zoek naar een systemat keuken. De reden dat ik dit vraag is omdat de KC geen systemat keuken in de showroom heeft staan en ik dus zou moeten bestellen vanuit een "folder" en dus 10% korting krijg.
Ze kunnen het gewoon leveren, nadeel is dat veel verkopers van KC geen idee hebben wat systemat kan leveren.
Het lijkt me beter om naar een keukenzaak te gaan waar je het wel kan zien en dat er mensen werken die je een goed en eerlijk advies kunnen geven. En die 10% extra korting moet je je niet blind op staren.
Mocht je voornemens zijn bij een DMG zaak te willen kopen TS: Keukenkampioen, Grando, Brugman en Mandemakers verkopen in ieder geval wel Systemat, al dan niet vermomd.
Raar dat KK met AV serienummers werkt en een Grando met SM.
Nu lees ik op het forum dat de AV versie een hacker is en toch van mindere kwaliteit. De SM versie is dan wel systemat. Klopt dit?
Kijk eens op de website van Hacker. Dit jaar hebben ze het aanbod een beetje veranderd en uit hun site maak ik op dat de nieuwe lijn áctive systemat' een soort combinatie van de twee is. Daar zijn nog twee luxere types boven gekomen. Ik ben al in diverse winkels wezen vragen hoe dat nu zit, maar ik krijg nergens duidelijk antwoord.