Ik ben voornemens om een keuken aan te schaffen. Budget ongeveer 12 tot 13.000 euro.
Heb een mooie keuken gezien in u-vorm met neff appartuur. 1 combioven en 1 combi stoommagnatron. Koelkast + vrieskast en van atag de gasplaat en afzuigkap. Totale lengte keuken is 9 meter zonder bovenkastjes. Vlakke deurtjes zonder kader. Blad is van ceasarstone.
Ik ben al bij 1 keukenzaak geweest en deze vraagt 17500 euro. Kan 500 euro af. Meer absoluut niet.
Ik ben van plan om ook bij Bruynzeel te gaan kijken naar precies dezelfde opstelling.
Wie heeft voor mij tips? Hoe pak ik dit aan bij Bruynzeel?
Is het mogelijk om bij Bruynzeel zo'n keuken te krijgen rond mijn budget?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keuken kopen bij Bruynzeel
Re: Keuken kopen bij Bruynzeel
Ja,...andere ovens, ander blad en zelf monteren!Is het mogelijk om bij Bruynzeel zo'n keuken te krijgen rond mijn budget?
Re: Keuken kopen bij Bruynzeel
@appie100
Watvoor "vlak" deurtje wil je? Gespoten? Melamine? Hoogglans?? Dat zal voor het grootste deel de prijs uitmaken. Met een Melamine deur heb je kans om de 12.000 te halen, kies je voor gespoten Hoogglans, no way!
Watvoor "vlak" deurtje wil je? Gespoten? Melamine? Hoogglans?? Dat zal voor het grootste deel de prijs uitmaken. Met een Melamine deur heb je kans om de 12.000 te halen, kies je voor gespoten Hoogglans, no way!