LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuken kopen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
channel

keuken kopen

Ongelezen bericht door channel »

Beste mensen,

Ik heb sinds kort een woning gekocht. Moet er nu wel een keuken in plaatsen maar ik ben echt lost....er is zoveel aanbod van de ene hoor je negatieve en positieve ervaringen...ik weet het echt niet meer!

We kan me helpen met goede tips?

Alvast bedankt,

Channel

cindy1975

Re: keuken kopen

Ongelezen bericht door cindy1975 »

Bepaal je budget en wat jij belangrijk vind om met je geld te doen.
Wil je kasten of juist lades, wil je koken op gas of bijv inductie, wil je een landelijke keuken of juist strak.....

Bij een keuken kun je globaal stellen dat de helft van je budget opgaat aan kastjes,blad enz en de andere helft aan apparatuur.
Een gewoon kastje met plankjes is een stuk goedkoper dan een lade.
Dat zijn dingen die je van te voren kunt bepale want in een keukenzaak zie je enorm veel. Grote keukens met alles erop en eraan en dat past niet bij een normaal huis...dus van te vorne bepalen wat je wil is wel zinvol.

Persoonlijk zou ik kiezen voor een goede kwaliteit. Let op dat kastjes netjes en degelijk afgewerkt zijn.
Ik ben in veel zaken geweest en sommige zijn nog slechter dan de keukens bij de gamma....echt heel slecht en lelijk afgewerkt.
Een keuken is belangrijker dan je apparatuur. Een keuken staat er meer dan 30 jaar en een vaatwasser red dat echt niet.

Ga voor kwaliteit maar kies een mooie middenklas. Goed en betaalbaar.

Weet wat je wil voor je ingesprek gaat met een verkoper.
Zeg niet wat je budget is want die maken ze op of gaan er net overheen.

Succes

Gesloten