LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuken Kuchenland Nordhorn

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
rriks

Keuken Kuchenland Nordhorn

Ongelezen bericht door rriks »

Wie heeft ervaring met het kopen van een keuken bij Kuchenland uit Nordhorn en wil die ervaring met mij delen?

Liefst geen geleuter over garantie in het buitenland etc. maar slecht enkel en alleen de ervaring.

Gast

Re: Keuken Kuchenland Nordhorn

Ongelezen bericht door Gast »

er is al genoeg geleuterd over Duitsland.
Dus kun je simpelweg de zoekfunctie gebruiken.

Gast

@Gast
Er zal wel veel geleuterd worden over Duitsland maar dat is voor de consument kennelijk nog steeds zeer lucratief.

Vaak kom ik aansprekende positieve verhalen over Duitse leveranciers tegen en niet van Nederlandse leveranciers.

Ik hoop van ganze harte dat op dit forum Nederlandse keukenleveranciers zich bekend maken en de vergelijking aandurven.
Ik zal dan zeker bij die Nederlandse leverancier langs gaan.

Tot nu blijft het bij een heleboel anoniem en niet onderbouwd geblaat van kennelijk gefrusteerde Nederlandse keukenleveranciers waardoor bij mij de indruk blijft bestaan dat in Duitsland veel voordeel te halen valt.

gast5555

Ongelezen bericht door gast5555 »

Nou, je hebt in ieder geval een lekkere neutral onbevooroordeelde kijk op de nederlandse keukenmarkt hoor.
Gewoon inderdaad de topics nalezen, daar kun je alles al van vinden.
Of is dit om steeds de topics handelend over de Duitsers bovenaan te houden ? :D

Waddle

Ongelezen bericht door Waddle »

Vorige maand is door Keuchenhaus Ekelhoff bij ons een keuken geplaatst, en tot volle tevredenheid. Dat begon al bij de gesprekken.
Vakkundige informatie (niet verkopen wat je het liefst zelf verkoopt, maar eerst de wensen van de potentiele klant bekijken).
Gisteren de laatste puntjes op de I gezet, keurig.
Een exactie vergelijking maken tussen keukenmeubelen is lastig. De beter vergelijkbare apparatuur leert ons dat - leuk of niet leuk - deze Duitsers toch meer met de prijs kunnen - en willen - dan onze zeer gewaardeerde Nederlandse keukenverkopers.
Kortom, waag gerust een ritje naar Nordhorn, wel even een afspraak maken.
(Ze plaatsen niet voor niets 35 keukens per maand in Nederland)

Gast

we hebben ook een keuken gekocht bij ekelhoff

super super tevreden

goede kwaliteit, goede uitleg, luisteren echt naar je en denken echt met je mee.

scheelde bij ons toch 3000 euries

plaatsen keukens door geheel nederland, heeft die ons laten zien

je zult er geen spijt van krijgen

marc

Gesloten