Keuken bij keukenconcurent Almere gekocht. Ook ik ben enigzins gepushed om tot aankoop over te gaan. Hier ben ik zelf bij geweest en dat neem ik ze ook niet kwalijk. Mijn advies is wel laat je hiertoe niet verleiden. Tevens is het zo dat je je bij aankoop verplicht om de keuken bij levering volledig te betalen. Indien vervolgens bij montage blijkt dat er iets mis is gegaan, heb je al wel het volledige bedrag betaald. Mijn advies is om bij levering een bepaald percentage te betalen. Spreek dit wel duidelijk van te voren af en laat dit ook schriftelijk bevestigen.
Bij ons is er niet zoveel mis gegaan, maar de stopcontacten zaten niet helemaal goed. De aannemer had keurig het leidingschema gevolgd. Dit vervolgens bij keukenconcurent gemeld en deze zeiden mij dat het leidingschema slechts een advies was en dat de aannemer aan de hand van de tekening had kunnen weten dat de enkele stopcontacten wat hoger of lager gemonteerd moesten worden. Wat was er gebeurd als het leidingschema niet was gevolgd?? Kortom keukenconcurent schuift alle verantwoordelijkheid (zoals ik wel had verwacht) van zich af. Ik had al betaald en dus zit ik met de extra kosten van de aannemer. die mij overigens wel zeer netjes behandelde. De monteur gergeld door keukenconcurent heeft overigens goed en netjes werk afgeleverd. Tevens ben ik tevreden over de adviseur in Almere (Eddy) cmet wie enkele malen alles heb doorgenomen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] keukenconcurent
Re: keukenconcurent
Je (of je aannemer) hebt het door keukenconcurrent verstrekte advies keurig opgevolgd. Als later meerkosten ontstaan doordat dit advies fout was, is keukenconcurrent gewoon verantwoordelijk voor de kosten.deze zeiden mij dat het leidingschema slechts een advies was en dat de aannemer aan de hand van de tekening had kunnen weten dat de enkele stopcontacten wat hoger of lager gemonteerd moesten worden
Ook als je al betaald hebt, kun je gewoon naar geschillencommissie stappen, om te proberen de extra kosten aannemer te verhalen.Ik had al betaald en dus zit ik met de extra kosten van de aannemer