LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenconcurrent

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
H.L. de Boer

Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door H.L. de Boer »

Ook helaas wij zijn 'slachtoffer'geworden van de vreemde praktijken van de KC. A.d.h.v. een advertentie zijn we naar een filiaal geweest en konden en week voordat de kortingen zouden ingaan al profiteren. Aangezien we voor onszelf nog niet alles besloten hadden, en dit ook meerdere keren tegen de verkoper en bedrijfsleider gezegt hadden, zouden wij de kortingt op papier meekrijgen. Eenmaal thuis bleek het helaas om een overeenkomst te gaan voor 6500 euro. Er staat nergens vermeld waar die 6500 euro vandaan komen, laat staan wat er besteld is. Na een aangetekend schrijven met daarin een annulatie kreeg ik een telefoontje dat de verkoper het verkeerd begrepen had (terwijl de bedrijfleider erbij gehaald was en alles zelf wist). Helaas had ik gevraagd om een schriftelijke reactie, maar die heb ik tot op heden niet gekregen. Alleen telefoontjes van dhr. Kooiman (bedrijfsleider), dhr. de Bruijn (commerciel manager) en van Bareman hoef je helemaal niets te verwachten.
Vreemd genoeg kreeg ik wel een brief binnen over de leverweek van de niet bestelde keuken.
Tijdens het verkoopgesprek was nog alles mogelijk, maar nadien blijk je dus aan een prijs vast te zitten zonder dat ik weet waar het vandaan komt.

Af en toe hoor ik berichten over een geannuleerde order zonder de annuleringskosten. Wie heeft daar ervaringen mee en kan mij verder helpen?

Iets doet de KC wel fout, ze zeggen de CBW voorwaarden te hanteren, maar bij annulatie moet je 30% annuleringskosten betalen van het bedrag dat er lukraak bovenaan is geschreven, terwijl het CBW 30% van de waarde van de keuken bij aflevering neemt. Als er dus niets besteld is lijkt mij dat 30% van niks helemaal niks is.

Wie helpt mij verder?? [email protected]

Gastvrij

Re: Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door Gastvrij »

http://www2.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=20512
http://www2.trosradar.nl/forum/viewtopi ... 31&start=0

Lees bovenstaande topics en wellicht vind je hier het antwoord.
Hier is trouwens het GSM -nr van Dhr Bareman;
Omdat wij dag en nacht klaar staan voor onze huidige en toekomstige klanten wil ik hen in de gelegenheid stellen mij te bellen op mijn mobiele nummer (06-20006525).

job2
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 okt 2004 10:58

Re: Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door job2 »

OOk wij hebben op deze manier een keuken gekocht met een bedrag can ongeveer 7500 euro erop, de keuken kwam uitendelijk uit op 6600 euro.
wij wisten ook dat wij een keuken bij hen moesten aan schaffen voor ons geen probleem.
keuken staat alweer een tydje en bevalt ons prima.

keuken gekocht in zwolle.

van Bommel Amsterdam

Re: Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door van Bommel Amsterdam »

Geachte heer de Boer,

Kunt u niet lezen ofzo, u tekent een papier en achteraf gaat u klagen, lees dan een keer voordat u iets tekent.

H.L. de Boer

Re: Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door H.L. de Boer »

Vandaag is er contact geweest met dhr. Bareman en na een lang, doch goed gesprek zijn alle mogelijkheden weer open.

Ook heb ik meerdere reacties gelezen van andere personen die zich op dezelfde manier gebonden hebben aan een overeenkomst. De reactie van 'eerst lezen dan tekenen' is wel heel makkelijk gezegt, er wordt een mooi verhaal omheen gezet en je wordt heel populair gezegt omgelult om toch nog even een paraafje te zetten. In ons geval gaan we daar binnenkort op verder in een persoonlijk gesprek met dhr. Bareman.

Tip aan iedereen die een probleem heeft in wat voor zin ook bij de Keukenconcurrent, een anoniem berichtje op de forum zetten is heel gemakkelijk gedaan, maar een naam erbij zetten durft schijnbaar niemand.

[email protected]
Nog makkelijker is de telefoon te pakken en zelf contact opnemen met dhr. Bareman. Dit gebeurt helaas veel te weinig. Het is een persoon waar best mee te praten valt en ook in alle individuele gevallen wordt door hem een oplossing gezocht.
Het blijft altijd iemands eigen verantwoordelijkheid om wel of niet een paraaf ergens onder te zetten, maar als het idee bestaat dat het door een verkooptruukje, of met een mooi verhaal iets anders is verteld dan werkelijk op papier staat, gewoon melden, er is altijd een oplossing te vinden.
Ik zeg hierbij niet dat de koopovereenkomst altijd ongedaan gemaakt zal en kan worden, maar er valt in alle redelijkheid te praten en een oplossing komt er altijd wel.

Wordt misschien vervolgd...

Gast

Re: Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door Gast »

Nog makkelijker is de telefoon te pakken en zelf contact opnemen met dhr. Bareman. Dit gebeurt helaas veel te weinig. Het is een persoon waar best mee te praten valt en ook in alle individuele gevallen wordt door hem een oplossing gezocht.
Heeft die nog tijd om zijn bedrijf te leiden?

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten