Omdat ik momenteel met een incassobureau te maken heb, wil ik op dit moment niet te veel vertellen over het probleem KK.
Wel kan ik vertellen dat de keukenkampioen niet de meest vriendelijke en eerlijke verkopers in dienst hebben, die zeker niet hun afspraken niet kunnen/willen nakomen.
Ook hun agressieve manier van verkopen waarbij intimidatie en forceren van het ondertekenen van een offerte hun niet vreemd is.
Waardoor ik nu met het incassobureau te maken hebt
wordt vervolgd
Laatst gewijzigd door luckyseven op 19 sep 2010 10:55, 4 keer totaal gewijzigd.
Sterkte
Een goede rechtsbijstandverzekering ( Dus geen Das of ander burootje wat 7 euro per maand vraagt ) brief laten opstellen, een 1500 euro boete slikken of het voor laten komen en hopen dat KK zich terugtrekt ( in vele gevallen doen ze dit )
Hier is genoeg jurisprudentie over te vinden via google
Bij rechtsgang:
-laat keukenkampioen daadwerkelijke geleden schade aantonen. Dan moeten ze met inkoopcijfers boven tafel komen, veelal willen ze dat niet.
-beklaag je over agressieve verkooptechniek: Voor gedane aanbod diende direct beslist te worden, anders verviel de forse korting
-Maak bezwaar tegen buitengerechtelijke kosten: deze bedragen meer dan 15% van de hoofdsom.
-Vraag specificatie van rente welke verschuldigd is. Deze kan pas berekend worden nadat de opdracht geannuleerd is, en je daarna ingebreke bent gesteld van niet betalen annuleringskosten.